آغاز عملیات احداث پارکینگ-پناهگاه حرم حضرت عبدالعظیم، بزودی/ بهره‌برداری از پروژه بام ری بعد ازماه صفر
آغاز عملیات احداث پارکینگ-پناهگاه حرم حضرت عبدالعظیم، بزودی/ بهره‌برداری از پروژه بام ری بعد ازماه صفر
اخبار ملل: شهردار منطقه ۲۰ تهران گفت: عملیات احداث بزرگ‌ترین پروژه پارکینگ–پناهگاه حرم عبدالعظیم حسنی طی سه سال اجرا می‌شود و علاوه بر رفع کمبود پارکینگ در شهرری، دو طبقه از شش طبقه زیرزمینی آن به کاربری پناهگاه اختصاص خواهد یافت.

به گزارش اخبارملل، رضا شنگی ، با اشاره به ایجاد پروژه پاکینگ – پناهگاه در نزدیکی حرم عبدالعظیم حسنی، اظهار کرد: با تدبیر آقای زاکانی شهردار تهران پروژه پارکینگ – پناهگاه در ضلع جنوب حرم عبدالعظیم حسنی که شامل ۴۷۵۰ واحد پارکینگ می‌شود، آغاز خواهد شد و معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران تدارک لازم را برای این پروژه بزرگ ۱۰ همتی پیش بینی کردند و به زودی احداث آن شروع می‌شود و یکی از مشکلات دیرینه شهر ری یعنی کمبود و کسری پارکینگ رفع خواهد شد.

وی ادامه داد: عملیات عمرانی این پروژه کلیدی و اثرگذار ۳ ساله خواهد بود. پروژه‌ای در این سطح در پایتخت نداریم؛ به طوریکه ۶ طبقه پارکینگ منفی دارد که ۲ طبقه آن برای ایجاد پارکینگ پناهگاه تعریف شده است.شهردار منطقه ۲۰ تهران با اشاره به آخرین وضعیت متروی حرم عبدالعظیم حسنی تصریح کرد: ایستگاه مترو در روزهای پایانی قرار دارد و به زودی تست گرم خط آغاز خواهد شد.وی همچنین در خصوص آخرین وضعیت پروژه بام ری تصریح کرد: این پروژه حدود ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و تا بعد از ماه صفر افتتاح می‌شود.