به گزارش اخبار ملل از روابط عمومی بانک ملت، این محصول جدید دیجیتال که در مراسمی با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد بانک ملت رونمایی شد، در راستای تکمیل مجموعه محصولات فناورانه این بانک و کاهش مراجعه غیر ضروری مشتریان به شعبه برای دریافت خدمات بانکی طراحی و ارائه شده است.حفظ ارتباط و افزایش تعامل دوجانبه با وجود حذف مراجعه حضوری، امکان برقراری ارتباط با مشتری در ساعتهای غیر اداری، امکان پاسخ به درخواستها و ارائه مشاوره اختصاصی و کسب اطمینان از هویت واقعی مشتری در انجام عملیات بانکی از مهمترین مزایای خدمت جدید ارائه شده بانک ملت است.این گزارش حاکی است، تمرکز اولیه بانکداری ویدئویی بانک ملت، ارائه خدمات انتقال وجه و همچنین افتتاح حساب از طریق این درگاه است که امید است با استقبال متقاضیان تعداد خدمات ارائه شده در آینده افزایش یابد.
برای اولین بار در کشور صورت گرفت
بانکداری ویدئویی، خدمت جدید بانک ملت به مشتریان
اخبار ملل: بانک ملت برای نخستین بار در کشور با استفاده از قابلیتهای بانکداری ویدئویی، برخی خدمات و تراکنشهای موردنیاز مشتریان را از راه دور و مشابه با مراجعه به شعبه ارائه میکند.
لینک کوتاه :
https://akhbarmelal.ir/?p=60187
برچسب ها
تسهیلات پرداختی بانک مسکن در طرح نهضت ملی به ۱۳۷ همت رسید
اخبار ملل: بانک مسکن از ابتدای طرح نهضت ملی مسکن تا ۱۵ مهرماه ۱۴۰۴، نسبت به پرداخت ۱۳۷ هزار میلیارد تومان تسهیلات در قالب سهمالشرکه برای ساخت ۳۷۷ هزار و ۶۱ واحد مسکونی اقدام کرده است.
دعوت از سهامداران بانک سامان برای حضور در مجمع افزایش سرمایه
اخبار ملل: بانک سامان با هدف تصویب افزایش سرمایه سهامداران خود را به مجمع فراخواند.
در ۵ ماه نخست سال جاری محقق شد
افزایش ۵۷ درصدی تسهیلات بانک توسعه صادرات ایران به شرکت های کوچک و متوسط
اخبار ملل: بانک توسعه صادرات ایران از ابتدای سال جاری تا پایان مرداد ماه با هدف توانمندسازی بنگاههای کوچک و متوسط و تقویت صادرات غیرنفتی، مبلغ ۳۲ هزار و ۴۲۸ میلیارد ریال تسهیلات به این شرکتها پرداخت کرده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۷.۸ درصد افزایش داشته است.
ثبت دیدگاه
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.