به گزارش اخبار ملل، از این پس بیمه گزاران و مشتریان می توانند بعد از پایان زمان کاری، تا ساعت ۱۹ با مرکز ارتباط با مشتریان بیمه پارسیان به شماره ۸۲۵۹-۰۲۱ داخلی یک، ارتباط برقرار کنند و از خدمات مشاوره و پشتیبانی کارشناسان این شرکت بهرهمند شوند.همچنین تماس های دریافتی پس از ساعت اعلام شده به صندوق صوتی منتقل و در اولین فرصت توسط کارشناسان بررسی و پاسخ داده خواهد شد. این اقدام با هدف بهبود دسترسی و ارایه خدمات بهتر به بیمه گزاران صورت گرفته است.
گسترش فعالیت مرکز ارتباط با مشتریان بیمه پارسیان
اخبار ملل:شرکت بیمه پارسیان در راستای ارتقای خدمات و جلب رضایت مشتریان، ساعات پاسخگویی مرکز ارتباط با مشتریان خود را افزایش داد.
لینک کوتاه :
https://akhbarmelal.ir/?p=52690
برچسب ها
شعب کشیک بانک تجارت در روزهای سهشنبه و چهارشنبه ۴ و ۵ آذر ماه در خدمت مشتریان
اخبار ملل: با توجه به اطلاعیه استانداری استان تهران مبنی بر تصمیم کارگروه اضطرار آلودگی هوا، شعب بانک تجارت در استان تهران به صورت کشیک خدمترسانی میکنند.
اعلام شعب کشیک تهران بانک صادرات ایران در روزهای ۴ و ۵ آذر
اخبار ملل: بانک صادرات ایران در راستای اطلاعیه شورای هماهنگی بانکها و استانداری تهران مبنی بر تصمیم کارگروه اضطرار آلودگی هوا و پاسخگویی به نیازهای خدمات بانکی هموطنان در استان تهران، فهرست شعب کشیک خود برای روزهای سهشنبه ۴ و چهارشنبه ۵ آذرماه ۱۴۰۴ را اعلام کرد.
اهدای تندیس رتبه نخست اطلاع رسانی، تبلیغات و جذب مخاطب «کیش اینوکس» به بانک صنعت و معدن
اخبار ملل: بانک صنعت و معدن در بیست و یکمین نمایشگاه بینالمللی فرصتهای سرمایه گذاری و معرفی پروژههای کشور (کیش اینوکس ۲۰۲۵)، موفق شد رتبه نخست حوزه اطلاع رسانی، تبلیغات و جذب مخاطبین را به دست آورد.
ثبت دیدگاه
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.




