به گزارش اخبار ملل، از این پس بیمه گزاران و مشتریان می توانند بعد از پایان زمان کاری، تا ساعت ۱۹ با مرکز ارتباط با مشتریان بیمه پارسیان به شماره ۸۲۵۹-۰۲۱ داخلی یک، ارتباط برقرار کنند و از خدمات مشاوره و پشتیبانی کارشناسان این شرکت بهرهمند شوند.همچنین تماس های دریافتی پس از ساعت اعلام شده به صندوق صوتی منتقل و در اولین فرصت توسط کارشناسان بررسی و پاسخ داده خواهد شد. این اقدام با هدف بهبود دسترسی و ارایه خدمات بهتر به بیمه گزاران صورت گرفته است.
گسترش فعالیت مرکز ارتباط با مشتریان بیمه پارسیان
اخبار ملل:شرکت بیمه پارسیان در راستای ارتقای خدمات و جلب رضایت مشتریان، ساعات پاسخگویی مرکز ارتباط با مشتریان خود را افزایش داد.
لینک کوتاه :
https://akhbarmelal.ir/?p=52690
برچسب ها
در قالب تفاهمنامه با دانشگاه صنعتی شریف صورت میگیرد راهاندازی هوش مصنوعی مالی و مرکز فینتک از سوی بانک رفاه کارگران
تاکید مدیرعامل بانک تجارت برتغییر مدل کسبوکار در راستای رشد بانک
اخبار ملل: مدیر عامل بانک تجارت در مراسم افتتاح شعبه اکو کد 3060 و جمع روسای شعب شرق تهران بر ضرورت تغییر نگاه در فروش محصولات و خدمات بهمنظور رشد جایگاه شعب تاکید کرد.
در قالب تفاهمنامه با دانشگاه صنعتی شریف صورت میگیرد
راهاندازی هوش مصنوعی مالی و مرکز فینتک از سوی بانک رفاه کارگران
اخبار ملل: در نشست مشترک دکتر اسماعیل للـهگانی بانک رفاه کارگران و دکتر زارعی رئیس مرکز فناوری بهینهسازی اقتصادی فرایندها دانشگاه صنعتی شریف، تفاهمنامه همکاری بین این دو مجموعه اقتصادی و دانشگاهی امضا شد.
رشد ۱۷ درصدی سپردههای مردمی بانک کشاورزی همزمان با بهبود ترکیب منابع
اخبار ملل: گزارش عملکرد بانک کشاورزی در حالی از رشد ۱۶.۹ درصدی سپردههای مردمی طی سه ماه در این بانک حکایت دارد که این اتفاق با بهبود ترکیب سپردهها و افزایش سهم منابع ارزانقیمت همزمان بوده و منجر به کاهش هزینههای تأمین مالی و بهینهسازی ساختار منابع بانک شده است.
ثبت دیدگاه
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.