به گزارش اخبار ملل، از این پس بیمه گزاران و مشتریان می توانند بعد از پایان زمان کاری، تا ساعت ۱۹ با مرکز ارتباط با مشتریان بیمه پارسیان به شماره ۸۲۵۹-۰۲۱ داخلی یک، ارتباط برقرار کنند و از خدمات مشاوره و پشتیبانی کارشناسان این شرکت بهرهمند شوند.همچنین تماس های دریافتی پس از ساعت اعلام شده به صندوق صوتی منتقل و در اولین فرصت توسط کارشناسان بررسی و پاسخ داده خواهد شد. این اقدام با هدف بهبود دسترسی و ارایه خدمات بهتر به بیمه گزاران صورت گرفته است.
گسترش فعالیت مرکز ارتباط با مشتریان بیمه پارسیان
اخبار ملل:شرکت بیمه پارسیان در راستای ارتقای خدمات و جلب رضایت مشتریان، ساعات پاسخگویی مرکز ارتباط با مشتریان خود را افزایش داد.
لینک کوتاه :
https://akhbarmelal.ir/?p=52690
برچسب ها
در ۵ ماه نخست سال جاری محقق شد
افزایش ۵۷ درصدی تسهیلات بانک توسعه صادرات ایران به شرکت های کوچک و متوسط
اخبار ملل: بانک توسعه صادرات ایران از ابتدای سال جاری تا پایان مرداد ماه با هدف توانمندسازی بنگاههای کوچک و متوسط و تقویت صادرات غیرنفتی، مبلغ ۳۲ هزار و ۴۲۸ میلیارد ریال تسهیلات به این شرکتها پرداخت کرده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۷.۸ درصد افزایش داشته است.
اعطای تندیس بلورین سطح ۱ هشتمین دوره «جایزه بینالمللی مدیریت دانشی KM4D» به بیمه پاسارگاد
اخبار ملل: هشتمین دوره جایزه بینالمللی مدیریت دانشی KM4D با رویکرد «هوشمندسازی دانشی» در محل دانشگاه خاتم برگزار و بیمه پاسارگاد موفق شد با عملکرد درخشان خود در توسعه، انتقال و بهکارگیری دانش سازمانی، تندیس بلورین سطح یک این جایزه بینالمللی را کسب کند.
کارآفرینی ۱۹ هزار سرپرست خانوار با وامهای قرضالحسنه بانک صادرات ایران
اخبار ملل: بانک صادرات ایران در نیمه نخست سال ۱۴۰۴ با پرداخت بیش از ۱۹ هزار فقره وام قرضالحسنه، زمینهساز اشتغال و کارآفرینی برای سرپرستان خانوار در سراسر کشور شد.
ثبت دیدگاه
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.