به گزارش پایگاه خبری اخبار ملل از روابط عمومی بیمه دی؛ مهندس موهبتی که در همایش سراسری مدیران بیمه دی سخن می گفت، با اشاره به تجربهی خوشایند مشتری، بر لزوم تغییر نگاه در مشتریمداری تصریح داشته و افزود؛ در استراتژیهای نوین، میبایست با مشتری فکر کرد و نَه برای مشتری. مهندس موهبتی، پرتفوی باکیفیت را اولویت سال جاری بیمه دی عنوان کرد و افزود: باید خود را در معرض پایش و ارزیابی مستمر قرار دهیم تا ضمن رفع اشکالات و بهبود فرآیندها، ریسک را کاهش و خدمترسانی به مشتریان را ارتقاء دهیم.مهندس موهبتی با تأکید بر اهمیت تحول دیجیتال به عنوان یک مزیت رقابتی در صنعت بیمه خاطرنشان کرد؛ اگر خدمات خوبی ارائه ندهیم، رقبای جدی وارد میدان می شوند. وی همچنین بیان داشت؛ با توجه به حرکت جهانی به سوی دیجیتالی شدن پدیدهها، می بایست به سوی فنآوریهای نوین در ارائهی خدمات حرکت نمائیم. مدیرعامل بیمه دی تصریح کرد؛ میبایست در سال جدید، صدور بیمه نامه آنلاین در همه رشتهها از طریق اپلیکیشن محقق شود و در بخش رسیدگی، ارزیابی آفلاین در دسترس باشد. ما هیچ راهی برای ورود بازیگرهای جدید به پرتفوی بیمه دی نداریم جز با افزایش خرده فروشی، بنابراین ارتقای جایگاه شعب و افزایش اختیارات شعب از ابلاغ های جدید خواهد بود تا پاسخگویی شعب بیشتر شود.
مدیرعامل بیمه دی همچنین بیان کرد؛ ضمن داشتن برنامه و نقشهی راه، برای تحقق برنامهها می بایست به اندازهی کافی جدیت داشت. وی در پایان اظهار امیدواری کرد؛ با وجود سرمایهی انسانی کارآمد و با انگیزه، شاهد روزی باشیم که بیمه دی مترادف با مشتری مداری، خدمات با کیفیت و دیجیتال محور و سرمایه انسانی مجرب و پیشرو باشد.شایان ذکر است در این همایش، معاونین و مدیران ستادی نیز، طی پـَنـِلهای تخصصی، نسبت به ارائه و تبیین برنامههای عملیاتی سال ۱۴۰۲ و تبادل نظر با مدیران شعب اقدام نمودند. همچنین در حاشیهی این همایش، مؤسسین و مدیران عامل سابق بیمه دی، طی میز گردی به بیان تجارب و ارائهی رهنمودها و راهکارهایی برای پیشرفتهای آتی پرداختند.