اعطای نشان‌های ویژه «جشنواره ستارگان روابط‌ عمومی» به شرکت مخابرات ایران
اعطای نشان‌های ویژه «جشنواره ستارگان روابط‌ عمومی» به شرکت مخابرات ایران
اخبار ملل: یازدهمین دوره «جشنواره ستارگان روابط‌ عمومی ایران»، سه نشان ویژه «ستاره ملی ارتباطی مدیر ارشد» برای مدیرعامل مخابرات ، «ستاره ملی روابط ‌عمومی»و «ستاره خدمت روابط ‌عمومی» را به شرکت مخابرات ایران اعطا کرد.

به گزارش اخبار ملل از روابط عمومی، به مناسبت هفته روابط‌عمومی، مراسم پایانی یازدهمین دوره جشنواره ستارگان روابط‌ عمومی ایران و آیین نکوداشت روز ملی روابط ‌عمومی، با حضور دکتر اکبر نصراللهی عضو شورای اطلاع رسانی دولت، دکتر بابک نگهداری رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی و حضور شماری از فعالان ارتباطی ایرانی و بین‌المللی و نیز قرائت پیام رئیس انجمن بین‌المللی روابط عمومی (IPRA)، در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما، با یک هفته تأخیر، برگزار شد.

سه نشان ویژه جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران برای شرکت مخابرات ایران

در این جشنواره، با توجه به رأی هیأت داوران و با کسب بالاترین امتیازهای لازم از ارزیابی‌های تخصصی، نشان ویژه «ستاره ملی ارتباطی مدیر ارشد»، به دلیل نگاه و عملکرد حمایتی از حوزه ارتباطی زیر مجموعه و شخصیت برجسته ارتباطی، منش، روحیه تعاملی و نقش تعیین‌کننده در بهبود ارتباط با ذی‌نفعان و نگاه تعالی‌جویانه به حوزه ارتباطات روابط عمومی، رسانه و افکار عمومی، به مهندس مجید سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اعطا شد.همچنین با عنایت به رأی هیأت داوران به دلیل درخشش در عرصه‌های مختلف ارتباطی به ویژه روابط عمومی دیجیتال ، موفق شد لوح سپاس و نشان ویژه «ستاره ملی روابط عمومی» را دریافت کند. لوح سپاس و نشان ویژه « ستاره خدمت روابط ‌عمومی » ایران، سومین جایزه شرکت مخابرات ایران در یازدهمین دوره جشنواره ستارگان روابط‌ عمومی ایران بود که در این مراسم به روابط عمومی مخابرات ایران تعلق گرفت.

در این مراسم،مولفه های صداقت ، اعتماد سازی ، امید آفرینی و مشارکت جویی به عنوان شعارسال روابط عمومی عنوان و برتقویت اعتماد سازی در جامعه توسط روابط عمومی ها تاکید شد و در همین زمینه پیام خانم ناتاشا پاولوویچ بویا، رئیس انجمن بین‌المللی روابط عمومی (IPRA) قرائت شد. در این پیام، رئیس IPRA، با اشاره به اهمیت رویکرد «اعتماد در روابط عمومی»، این رویکرد را داری نقش کلیدی در دنیای معاصر خواند، چرا که اعتماد به روابط عمومی، تابعی از عملکرد اخلاقی روابط عمومی است و این توجه، نقش روابط عمومی را در اعتماد آفرینی، تقویت خواهد کرد.در ادامه این پیام، تأکید شده است: رعایت دستورالعمل‌های اخلاقی IPRA و کاربرد آن توسط روابط عمومی‌ها در تقویت اعتماد، نقش اساسی دارد. همچنین رعایت دستورالعمل اعلام شده IPRA، در زمینه کاربرد هوش مصنوعی و نیز اجتناب از استفاده و انعکاس اطلاعات جعلی و نادرست، موضوعی است که دست اندرکاران روابط عمومی باید به آن تعهد داشته باشند.