یزدان‌دوست: با خروج از پرتفوهای زیان‌ده به سمت سوددهی حرکت کردیم
یزدان‌دوست: با خروج از پرتفوهای زیان‌ده به سمت سوددهی حرکت کردیم
ایران نیوز 24: مدیرعامل بیمه ملت در نشست هم‌اندیشی معاونین و مدیران این شرکت گفت: با برنامه‌ریزی و اقدامات صورت گرفته و با خروج از پرتفوهای زیان‌ده به سمت سوددهی شرکت حرکت کردیم.

به گزارش روابط عمومی بیمه ملت، علیرضا یزدان‌دوست، گفت: امروز در جایگاهی هستیم که تنها به مسیر پیش‌رو فکر می‌کنیم و با جبران عقب‌ماندگی‌ها می‌توان طبق برنامه مورد نظر هیئت مدیره حرکت کرد. وی با بیان اینکه اکنون به لحاظ پرتفویی جلوتر از سال گذشته هستیم، ادامه داد: امسال پرتفوهای زیان‌ده از سبد بیمه ملت خارج و پرتفوی مناسبی جایگزین شد و اکنون رشد نزدیک به ۴۰ درصدی را تجربه کردیم که همه این دستاوردها حاصل همکاری همه مدیران، کارکنان و شبکه فروش شرکت است.

مدیرعامل بیمه ملت تصریح کرد: هیئت مدیره شرکت بیمه ملت فارغ از اینکه از سوی کدام سهامدار در مجموعه حضور دارند بسیار همدل و هم‌صدا هستند و تقریبا تمام موضوعاتی که در شرکت اجرایی می‌شود، با اتفاق نظر همه اعضای هیئت مدیره است.یزدان‌دوست با تاکید بر لزوم وجود شفافیت در همه ارکان مجموعه بیمه ملت، خاطرنشان کرد: هدف ما این است که با آرامش و شفافیت کامل به مسیر ادامه دهیم و این موضوع نیازمند تعامل مطلوب درون سازمانی است.وی خبر داد: پس از گذشت حدود یک دهه تکلیف زمین کیش شرکت مشخص شد و پروانه ساختمانی مجموعه تجاری، اقامتی و خدماتی اوایل بهمن ماه اخذ و هفته آینده عملیات اجرایی احداث این مجموعه عظیم و ارزشمند بیمه ملت آغاز خواهد شد.

یزدان‌دوست با تاکید بر موضوع همدلی و پیشبرد اهداف عالی شرکت برای رسیدن به چشم‌انداز طراحی شده، گفت: یک‌دست هیچگاه صدا ندارد و باید کنار هم، همصدا، هم‌رای و همسو باشیم تا به سرمنزل مقصود برسیم.وی افزود: همه باهم کنار هم‌ تلاش کنیم تا مشکل یا مشکلات احتمالی مرتفع شود. اگر نقصی هم وجود دارد در جهت اصلاح آن حرکت کنیم.مدیرعامل بیمه ملت خاطرنشان کرد: موضوع تلاش و همدلی را جدی بگیریم، جلسات همفکری را افرایش دهیم تا این یکپارچگی‌ منتهی به هدف اصلی شود. در این یک ماه پایانی سال تلاش کنیم نقاط قوت را افرایش دهیم و از حاشیه پردازی اجتناب کنیم و همه اجزای شرکت بر انجام وظایف حرفه‌ای خود متمرکز شوند.