پتروشیمی پارس، حامی خود کفایی در صنعت پتروشیمی
پتروشیمی پارس، حامی خود کفایی در صنعت پتروشیمی
ایران نیوز 24: در مراسمی با حضور استاندار بوشهر، رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس استان بوشهر، معاون وزیر نفت در امور مهندسی و ساخت داخل و جمعی از مسئولین، ششمین نمایشگاه ساخت داخل نفت، گاز و پتروشیمی عسلویه،افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت پتروشیمی پارس، ششمین نمایشگاه ساخت داخل حوزه نفت، گاز و پتروشیمی در عسلویه قطب انرژی کشور افتتاح گردید شرکت پتروشیمی پارس به عنوان حامی خودکفایی در صنعت پتروشیمی در این نمایشگاه حضور فعال دارد.در آیین افتتاحیه ششمین نمایشگاه ساخت قطعات و تجهیزات ایرانی حوزه نفت، گاز و پتروشیمی همه مسئولین حاضر بر حمایت از شرکت های دانش بنیان داخلی تاکید داشته و گفتند این نمایشگاه حاصل دسترنج، خلاقیت و نوآوری نخبه‌های این سرزمین است. این همایش از بهترین اتفاقاتی است که برای شرکت‌های دانش‌بنیان و نوآور برای حضور در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی است. از دیگر مزایای این نمایشگاه این است که نیازهای صنایع مستقر در پارس جنوبی را فراهم و میزان وابستگی این صنایع به خارج از کشور را رفع می کند

در نمایشگاه سالجاری تعداد ۱۶۵ شرکت ایرانی که ۱۱۴ شرکت آن دانش بنیان و فناور بوده و بعضا نیز در حوزه تولید بار اول نقش آفرینی کرده اند حضور دارند. مدیران و کارشناسان شرکت پتروشیمی پارس با حضور در این نمایشگاه و بازدید از دستاوردها و اقدامات شاخص شرکت های سازنده قطعات و تجهیرات ایرانی، مسیر را برای شکوفایی و رونق شرکت های سازنده و دانش بنیان هموار خواهند نمود.