به گزارش اخبار ملل، این اقدام در راستای سیاستهای کلان بیمه پارسیان برای توسعه ارتباطات دوسویه با بیمهگزاران و افزایش رضایتمندی آنان انجام شده است. با الحاق این واحد، تمامی فرآیندهای مرتبط با دریافت، پیگیری و پاسخگویی به شکایات و پیشنهادهای مشتریان بهصورت متمرکز و از طریق مرکز ارتباط با مشتریان مدیریت خواهد شد. بر اساس این طرح، مشتریان میتوانند از طریق شماره تماس ۸۲۵۹-۰۲۱ داخلی ۱، پورتال الکترونیکی به آدرس crm.parsianinsurance.com یا سایر درگاههای ارتباطی شرکت، ضمن دریافت مشاوره و راهنماییهای لازم، شکایات و بازخوردهای خود را بهصورت مستقیم ثبت و پیگیری کنند.
پاسخگویی سریعتر، رضایت بیشتر؛ بیمه پارسیان خدمات ارتباط با مشتریان خود را توسعه داد
اخبار ملل: به منظور ارتقای کیفیت خدمات، بهبود تجربه مشتریان و یکپارچهسازی فرآیندهای پاسخگویی، واحد رسیدگی به شکایات به مرکز ارتباط با مشتریان بیمه پارسیان افزوده شد.
لینک کوتاه :
https://akhbarmelal.ir/?p=38003
برچسب ها
مدیرعامل بانک رفاه کارگران تشریح کرد: نقش رویداد تراکنش ایران در توسعه صنعت بانکداری
عضو هیات مدیره و معاون مدیرعامل در امور اعتباری خبر داد: رشد چشمگیر ۲۱ درصدی ارزش ضمانتنامههای صادره بانک مسکن در نیمه اول ۱۴۰۴
مدیرعامل بانک رفاه کارگران تشریح کرد:
نقش رویداد تراکنش ایران در توسعه صنعت بانکداری
اخبار ملل: پنل افتتاحیه یازدهمین رویداد بزرگ تراکنش ایران با عنوان "راهبردهای اساسی نظام بانکی در شرایط حاضر" با حضور دکتر اسماعیل للـه گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران برگزار شد.
آگهی استخدام در بانک پاسارگاد با مدرک دیپلم تا فوق لیسانس
اخبار ملل: بانک پاسارگاد جهت تکمیل سرمایه انسانی شعب خود از دارندگان مدارک دیپلم تا فوق لیسانس دعوت به همکاری کرد.
عضو هیات مدیره و معاون مدیرعامل در امور اعتباری خبر داد:
رشد چشمگیر ۲۱ درصدی ارزش ضمانتنامههای صادره بانک مسکن در نیمه اول ۱۴۰۴
اخبار ملل: عضو هیات مدیره و معاون مدیرعامل در امور اعتباری بانک مسکن از رشد ۲۱ درصدی مبلغ ضمانتنامههای صادره در نیمه اول سال ۱۴۰۴ نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
ثبت دیدگاه
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.





