به گزارش اخبار ملل، در این جلسه، محمدرضا کشاورز، مدیرعامل بیمه پاسارگاد، با تأکید بر جایگاه مدیریت دانشی در مسیر تعالی سازمان گفت: یادگیری و بهرهگیری از دانش یکی از ارکان اساسی بقای سازمان است و مشارکت در جایزه KM4D میتواند به توسعه فرهنگ یادگیری، ارتقای عملکرد، افزایش مشارکت و تقویت کار تیمی در بیمه پاسارگاد منجر شود. با توجه به شتاب تحولات محیطی و فضای رقابتی کسبوکار، ضروری است فرهنگ یادگیری و تسهیم دانش بهطور نظاممند در سازمان نهادینه شود.
در جریان جلسه، ارزیابان جایزه ضمن مرور اقدامات انجامشده، با مهمترین دستاوردهای بیمه پاسارگاد در این حوزه از جمله تقویت آموزش و فرهنگسازی مدیریت دانشی در سطوح مختلف همکاران، تدوین نقشه دانش و شناسایی خلأهای دانشی، ایجاد بسترهای متنوع برای اشتراک و تسهیم دانش، نظاممند کردن تجارب کلیدی و درسآموختهها و … آشنا شدند.ارزیابان در پایان با ارائه بازخوردهای اولیه، ضمن تقدیر از تلاشهای صورتگرفته در بیمه پاسارگاد، پیشنهادهایی برای تقویت بیشتر نظام مدیریت دانشی و حرکت به سمت سازمانی یادگیرنده و نوآور ارائه کردند.با توجه به اهمیت پیادهسازی اصولی مدیریت دانشی در بیمه پاسارگاد، مدیریت سرمایه انسانی طی سالهای اخیر تلاش کرده است چارچوبهای اجرایی مشخصی برای شناسایی، خلق، اشتراک و بهکارگیری دانش در اختیار مدیریتها و همکاران قرار دهد.