به گزارش اخبار ملل، با توجه به اهمیت بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری و خدمت رسانی به این قشر محترم، « شرکت بیمه ملت» که کارنامه درخشانی را در صنعت بیمه کشور دارا می باشد، با تمهیدات اندیشیده شده از ابتدای سال ۱۴۰۳ ارائه خدمات بیمه درمان تکمیلی به بازنشستگان و وظیفهبگیران صندوق بازنشستگی کشوری را آغاز کرده و همواره در تلاش بوده است تا با ارائه خدمات بیمهای نوین و باکیفیت، به اقشار مختلف جامعه آرامش و آسایش خاطر را هدیه کند. هزینه بیمه درمان تکمیلی بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری برای هر نفر ۳۵۸ می باشد که ۷۰ درصد آن توسط «صندوق بازنشستگی کشوری» تامین و 30 درصد مابقی توسط فرد بازنشسته پرداخت می شود.در همین راستا این شرکت پرتوان بیمه ای توانسته است با عقد قرارداد با بیش از ۴۳۰۰ مرکز درمانی ، خدمات متنوع بیمه ای را به قشر بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری ارایه دهد. بازنشستگان محترم همچنین میتوانند با مراجعه به آدرس https://darman.mellatyar.appاز لیست کامل این مراکز درمانی در سراسر کشور مطلع شده و نسبت به دریافت خدمات درمانی خود از طرق اعلام شده اقدام کنند و همچنین بازنشستگان گرامی میتوانند از طریق این لینک به آخرین لیست نمایندگان منتخب شرکت جهت تحویل مدارک دسترسی پیدا کنند.

اقدام راهبردی « بیمه ملت» برای گسترش شبکه خدمات بیمهای، با افزایش شعب
در راستای دسترسی مستقیم و آسانتر آحاد جامعه علی الخصوص بازنشستگان محترم صندوق بازنشستگی کشوری به طیف گستردهای از خدمات بیمهای « شرکت بیمه ملت» در اقدامی راهبردی، گسترش شبکه خدمات بیمهای را در دستور کار خود قرارداده است. این خدمات شامل تمامی رشتههای بیمهای اعم بیمههای خودرو، مسافرتی، آتشسوزی، مسئولیت مدنی، عمر و تأمین آتیه و بسیاری از انواع دیگر بیمه میشود.
در همین راستا، مدیرعامل بیمه ملت با اشاره به اهمیت بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری و خدمت رسانی به این قشر محترم، اظهار داشت: با توجه به قرارداد درمان بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری، این شعبات نقش مهمی در ارائه خدمات به این قشر عزیز از جامعه ایفا خواهد کرد و این موضوع برای ما و هیئت مدیره محترم اهمیت ویژهای دارد. علیرضا یزداندوست، با اشاره به اهمیت حضور فیزیکی در تمام نقاط کشور، بر ارائه خدمات بیمهای با کیفیت و در دسترس به تمامی اقشار جامعه تاکید کرد.
راه اندازی «اپلیکیشن موبایلی دینا»
شرکت بیمه ملت با هدف تسهیل امور درمانی و ارائه خدمات نوین به بازنشستگان محترم صندوق بازنشستگی کشوری، اپلیکیشن موبایلی «دینا» را راه اندازی کرده که طی ۷۲ ساعت خسارتهای ثبت شده را پراخت میکند.بازنشستگان محترم میتوانند به آدرس dina.mellatyar.app مراجعه کرده و پس از نصب اپلیکیشن، با وارد کردن اطلاعات شخصی خود میتوانند به پنل کاربری خود دسترسی پیدا کرده و از تمامی خدمات آن استفاده کنند. این اپلیکیشن نشان دهنده تعهد این شرکت به استفاده از فناوری های نوین در جهت ارائه خدمات بهتر به مشتریان است.بیمه ملت با ارائه این اپلیکیشن، گامی دیگر در جهت ارائه خدمات نوین و باکیفیت به بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری برداشته و امیدوار است که این اقدام مورد استقبال این عزیزان قرار گیرد.
مزایای استفاده از «اپلیکیشن موبایلی دینا»
با استفاده از اپلیکیشن دینا، بازنشستگان گرانقدر میتوانند به صورت غیرحضوری و در هر زمان و مکانی، هزینههای درمانی خود را ثبت کرده و مدارک مورد نیاز را بارگذاری نمایند. این فرآیند به قدری ساده و سریع است که دیگر نیازی به مراجعه حضوری به دفاتر بیمه ملت و صرف زمان بهصورت فیزیکی نیست.یکی از مهمترین مزایای این اپلیکیشن، پرداخت سریع خسارت است. به طوری که پس از ثبت خسارت توسط بازنشسته محترم، کارشناسان شرکت بیمه ملت حداکثر ظرف ۷۲ ساعت نسبت به ارزیابی و پرداخت هزینههای درمانی اقدام خواهند کرد.اپلیکیشن دینا به صورت ۲۴ ساعته و در تمامی ایام هفته در دسترس بازنشستگان است و این عزیزان میتوانند در هر زمان و مکانی بدون بیرون رفتن از منزل از خدمات آن استفاده کرده و خسارت خود را دریافت کنند.فرآیند ثبت خسارت در این اپلیکیشن بسیار ساده و روان بوده و با چند کلیک ساده انجام میشود.با استفاده از اپلیکیشن دینا، نیازی به مراجعه حضوری به دفاتر بیمه ملت نیست و تمامی مراحل ثبت و پیگیری خسارت به صورت آنلاین انجام می شود.

ایجاد ارزش آفرینی برای «بیمه ملت»
شرکت بیمه ملت به عنوان یکی از بازیگران اصلی صنعت بیمه کشور، در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۳، این شرکت موفق به کسب درآمد ۸,۸۴۷,۹۰۶ میلیون ریال از محل فروش حق بیمه شده است. این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، رشد چشمگیر ۱۵۵ درصدی را نشان میدهد.با توجه به این عملکرد درخشان، بیمه ملت توانسته است تراز مثبت ۴۱ درصدی را در ماه گذشته ثبت نماید. این دستاورد نشان دهنده مدیریت موفق شرکت در هزینهها و افزایش درآمدهای خود است.در نگاهی کلیتر به عملکرد ۹ ماهه سال مالی، بیمه ملت با سرمایه ثبت شده ۳۰,۶۵۷,۲۱۳ میلیون ریال، موفق به کسب درآمد ۱۷۷,۱۰۱,۵۸۸ میلیون ریال از محل فروش حق بیمه شده است.این رقم نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل، رشد قابل توجه ۳۴۰ درصدی را نشان میدهد. همچنین، شرکت طی عملکرد تجمیعی، تراز مثبت ۳۲۰ درصدی را ثبت کرده است.این رشد قابل توجه در درآمدهای بیمه ملت، نشان از اعتماد روزافزون مشتریان به این شرکت و ارائه خدمات با کیفیت توسط آن دارد. همچنین، این عملکرد نشان میدهد که بیمه ملت توانسته است با موفقیت در بازار رقابتی بیمه، جایگاه خود را تقویت کند.
با رشد 518 درصدی؛ پرتفوی «بیمه ملت » از مرز ۱۶ همتی عبور کرد
بیمه ملت با عبور از مرز ۱۶ هزار میلیارد تومان حق بیمه، رکورد جدیدی در صنعت بیمه ایران به ثبت رساند. این شرکت با رشد خیرهکننده ۵۱۸ درصدی در هفت ماهه نخست سال، توانست جایگاه خود را در صنعت بیمه بیش از پیش تثبیت کند.بر اساس آمار منتشر شده در سامانه کدال، این شرکت با عملکردی استثنایی در هفت ماهه نخست سال ۱۴۰۳، توانست از همه رقبای خود پیشی بگیرد. این شرکت با رشد ۵۱۸ درصدی و عبور از مرز ۱۶ هزار میلیارد تومان حق بیمه، به عنوان یکی از موفقترین شرکتهای بیمه کشور شناخته میشود.بر اساس این گزارش، شرکت طی عملکرد تجمیعی در همین مدت تراز مثبت ۵۳۴ درصد را ثبت نمونه است.براساس گزارش فعالیت ماهانه منتشر شده توسط بیمه ملت، این شرکت در ماه مهر ۱۴۰۳ نیز با کسب درآمدی بالغ بر ۹ هزار و ۶۵۸ میلیارد تومان از محل فروش حق بیمه، رشد ۱۱۲ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل تجربه کرده است. این رشد قابل توجه در کنار تراز مثبت ۵۷ درصدی در این ماه، نشان از استحکام مالی و پایداری عملکرد بیمه ملت دارد.رشد قابل توجه حق بیمه تولیدی در تمامی رشتههای بیمه، یکی از مهمترین عوامل رشد سودآوری بیمه ملت بوده است.کارشناسان صنعت بیمه، کاهش ریسکهای مرتبط با برخی از رشتههای بیمه را از دیگر عوامل موثر بر افزایش سودآوری شرکت بیمه ملت عنوان کردند. همچنین کنترل هزینههای عملیاتی و افزایش بهرهوری، نقش مهمی در بهبود سودآوری شرکت داشته است.

سخن آخر…
امروز، بیمه ملت با تکیه بر سرمایه انسانی توانمند، شبکه گسترده فروش و محصولات متنوع بیمهای، به یکی از شرکتهای پیشرو در صنعت بیمه کشور تبدیل شده است.افزایش خیرهکننده پرتفو و ارتقای سهم بازار، رشد سودآوری شرکت، گسترش شبکه فروش و شعب در سراسر کشور و ارائه خدمات نوین بیمهای، گواهی بر این مدعاست. افتتاح شعب جدید بیمه ملت در سراسر کشور، گامی مهم در راستای دسترسی آسانتر آحاد مردم به خدمات بیمهای و به ویژه خدمترسانی به بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری بوده است. این دستاورد بزرگ، نتیجه تعهد این شرکت بیمه ای به تحقق مسئولیتهای اجتماعی و ارائه خدمات با کیفیت به تمامی اقشار جامعه بوده است که منجر به ایجاد ارزش آفرینی و رشد خیره کننده حق بیمه تولیدی شده است.