به گزارش اخبار ملل، نسخه جدید سامانه مرکز ارتباط یکپارچه مشتریان بانک صادرات ایران با قابلیت توسعه و دسترسی به ظرفیتهای نوین و روزآمد برای پاسخگویی به مشتریان در اختیار کاربران قرار گرفته است.قابلیت مانیتورینگ، پایش و گزارش عملکرد مرکز تماس، حذف سوئیچ سخت افزاری Mitel و جایگرینی با سوئیچ نرم افزاری، صرفه جویی در هزینههای ارزی خرید تجهیزات Mitel و مدیریت کامل و صحیح تماسها و جلوگیری از دست رفتن احتمالی تماسها در مقایسه با سامانه قبلی، از جمله مزیتهای نسخه جدید این سامانه محسوب میشود.همچنین، فراهم کردن امکان پاسخدهی هدفمند، رصد و تحلیل رفتار مشتریان در مرکز ارتباط و یافتن راهکارهای مناسب، از دیگر مزیتهای نسخه جدید این سامانه به شمار میرود.علاوه بر این، سامانه جدید با ایجاد قابلیت توسعه پذیری همچون امکان ایجاد واحدهای کسب و کاری جدید مانند مرکز تماس رفاه، مرکز تماس ست در یک هسته مشترک، قابلیت یکپارچگی با کلیه سامانههای بانک و اضافه شدن سامانه CRM (مدیریت ارتباط با مشتریان) به مرکز تماس جهت ثبت و ذخیره نمودن کلیه تماسها، از دیگر ویژگیهای این سامانه جدید است.مرکز ارتباط با مشتریان بانک صادرات ایران با شماره تلفن ۰۹۶۰۲ آماده دریافت سوالات، مشکلات و دغدغهها و همچنین ارائه راهنماییهای لازم به مشتریان و مخاطبان این بانک است.
رونمایی از سامانه جدید مرکز ارتباط یکپارچه با مشتریان بانک صادرات ایران
لینک کوتاه :
https://akhbarmelal.ir/?p=70608
برچسب ها
در قالب تفاهمنامه با دانشگاه صنعتی شریف صورت میگیرد راهاندازی هوش مصنوعی مالی و مرکز فینتک از سوی بانک رفاه کارگران
تاکید مدیرعامل بانک تجارت برتغییر مدل کسبوکار در راستای رشد بانک
اخبار ملل: مدیر عامل بانک تجارت در مراسم افتتاح شعبه اکو کد 3060 و جمع روسای شعب شرق تهران بر ضرورت تغییر نگاه در فروش محصولات و خدمات بهمنظور رشد جایگاه شعب تاکید کرد.
در قالب تفاهمنامه با دانشگاه صنعتی شریف صورت میگیرد
راهاندازی هوش مصنوعی مالی و مرکز فینتک از سوی بانک رفاه کارگران
اخبار ملل: در نشست مشترک دکتر اسماعیل للـهگانی بانک رفاه کارگران و دکتر زارعی رئیس مرکز فناوری بهینهسازی اقتصادی فرایندها دانشگاه صنعتی شریف، تفاهمنامه همکاری بین این دو مجموعه اقتصادی و دانشگاهی امضا شد.
رشد ۱۷ درصدی سپردههای مردمی بانک کشاورزی همزمان با بهبود ترکیب منابع
اخبار ملل: گزارش عملکرد بانک کشاورزی در حالی از رشد ۱۶.۹ درصدی سپردههای مردمی طی سه ماه در این بانک حکایت دارد که این اتفاق با بهبود ترکیب سپردهها و افزایش سهم منابع ارزانقیمت همزمان بوده و منجر به کاهش هزینههای تأمین مالی و بهینهسازی ساختار منابع بانک شده است.
ثبت دیدگاه
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.