روابط عمومی ایمیدرو؛ برنده ۲ نشان «ستاره مدیریت» و «ستاره ملی»
روابط عمومی ایمیدرو؛ برنده ۲ نشان «ستاره مدیریت» و «ستاره ملی»
اخبار ملل: روابط عمومی ایمیدرو، برنده ۲ نشان «ستاره مدیریت روابط عمومی» و «ستاره ملی روابط عمومی» در دهمین دوره جشنواره ستارگان روابط عمومی شد.

به گزارش  پایگاه خبری اخبار ملل از روابط عمومی ایمیدرو، مراسم نکوداشت روز روابط عمومی و دهمین دوره جشنواره ستارگان روابط عمومی، با قرائت پیام رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی و با حضور معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز جمعی از متخصصان روابط عمومی، اساتید دانشگاه ها و مدیران روابط عمومی سازمان ها و شرکت های خصوصی برگزار شد.

نقش روابط عمومی ها برای امیدآفرینی

در این مراسم، فرشاد مهدی پور، معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به نقش و جایگاه روابط عمومی ها در اطلاع رسانی و اجرای مکتب «تبینی» گفت: در دنیای امروز، سواد و سواد آموزی، مفهومی بسیار گسترده تر از آموزش از طریق کلاس های درس را به خود گرفته است.وی افزود: آنچه ضرورت گفت و گوی رسانه ای و سواد آموزی رسانه ای- بخصوص در عرصه فضای مجازی – را بیشتر می کند، به کارگیری روش های تاثیر گذاری بر مخاطب است که امروز در مرز میان واقعیت و فراواقعیت جریان دارد. چرا که واقعیت خودش در جامعه نمایان نمی شود بلکه این رسانه ها هستند که واقعیت ها را نمایش می دهند.مهدی پور با ذکر اینکه همواره گروهی در رسانه ها هستند که در حال کشف واقعیت و انعکاس آن در رسانه ها و اطلاع رسانی به جامعه هستند، گفت: برای همین اگر دولتی تصمیم بگیرد که واقعیت را از طریق رسانه ها جعل کند، به راحتی می تواند به این مهم دست پیدا کند. چون مخاطب به طور مستقیم به واقعیت دسترسی ندارد. وی ادامه داد: این همان موضوعی است که ما الان درگیر آن هستیم. یعنی جعل واقعیت ها توسط مجموعه های خارجی.معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به نقش «امید آفرینی» روابط عمومی ها گفت: این فرآیند می تواند منجر به افزایش امید در جامعه شود، ضمن آنکه اگر مشکل و دغدغه ای را مطرح می کند باید راه حل آن را نیز بیان کند.وی افزود: امیدواریم روابط عمومی های ما بتوانند از پس این نقش آفرینی و وظیفه سنگین امیدآفرینی در کشور برآیند.