در طرح سنا، دو ماهه، ۲۰۰ میلیون تومان از بانک صادرات تسهیلات دریافت کنید
در طرح سنا، دو ماهه، ۲۰۰ میلیون تومان از بانک صادرات تسهیلات دریافت کنید
ایران نیوز 24: در اقتصاد بانک محور ، سیستم بانکی مسئو لیت سنگینی را در نظام اقتصادی و برنامه های توسعه کشور به دوش می کشد و بانک‌ها، یکی از مهم‌ترین نهادهای بازار پول و سرمایه، نقش ارزنده‌ای در توسعۀ اقتصادی دارند.

رشد پرشتاب اقتصادی و افزایش رقابت بین بانک‌ها در تخصیص بهینۀ منابع مالی باعث شده است که قدرت بازاری نظام بانکی اهمیت زیادی داشته باشد. از این ‌رو بانک‌ها بر آن هستند که با افزایش خلاقیت در استفاده از استراتژی‌های تنوع‌بخشی سپرده‌ها و متقاضیان تسهیلات بانکی بیشتری جذب کنند.بنابراین در صورتی که بانکها بتوانند با استفاده از ابزارهای موجود در رویکردهای نوین بازاریابی به سطح بالاتری از رضایت مشتریان دست یابند و مشتریان مادام العمر برای خود ایجاد نمایند، می توانند آینده روشنی در صنعت بانکداری برای خود و مشتریان آن مجموعه رقم زد.

ایجاد رضایت مشتری از طریق ارائه خدمات  و طرح های نوین بانکداری مناسب با رعایت تمامی سلایق مشتریان به همراه استفاده از تکنولوژی و خدمات برتر به عنوان ابزاری برای ایجاد روابط عمیق و گسترده با مشتریان و درک اهمیت حضور مستمر مشتری در بانک ، دو فاکتور اساسی در متمایز ساختن سازمان از سایر رقبا می باشد که  این روزها ، با مدیریت جدید بانک  صادرات ایران به آن توجه ویژه ای شده است.

یکی از طرح هایی که در این راستا می توان به آن استناد کرد، « طرح سنا بانک صادرات ایران» می باشد که در این مقوله  قصد داریم نگاهی گذرا به مزایای این طرح برای مشتریان بانک داشته باشیم:

در این طرح شما می‌توانید با افتتاح حساب و ایجاد میانگین حساب بعد از حداقل ۲ ماه ، بدون مسدودی سپرده و با ارایه ضامن رسمی و معتبر اقدام به دریافت تسهیلات کنید. سقف این تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومان و بازپرداخت آن ۶۰ ماه است. در این طرح می‌توانید تا ۱۰۰٪ میانگین حساب خود تسهیلات دریافت کنید. در این طرح،  قسط وام ۴,۲۴۹,۴۰۹ تومان بوده ومجموع رقم وام و سود ، ۲۵۵,۰۱۷,۵۳۷ تومان می باشد. هزینه‌های جانبی در یافت این وام ۱۰۰ هزار توماناست که  شامل: تشکیل پرونده و اعتبارسنجی می باشد. همچنین عدم بدهکاری وام گیرنده و نداشتن سابقه چک برگشتی نیز از شرایط و مقررات دریافت این تسهیلات می باشد.برای جزئیات بیشتر به جدول زیر مراجعه کنید:

معدل(ماه)ضرایبمدت بازپرداخت (ماه)نرخ سود
۲۱۰۰ درصد۱۸۱۸ درصد
۳۱۰۰ درصد۱۸۱۷ درصد
۴۱۰۰ درصد۱۸۱۶ درصد
۵۱۰۰ درصد۱۸۱۵ درصد
۶۱۰۰ درصد۱۸۱۴ درصد
۷۱۰۰ درصد۱۸۱۳ درصد
۸۱۰۰ درصد۱۸۱۲ درصد
۹۱۰۰ درصد۱۸۱۱ درصد
۱۰۱۰۰ درصد۱۸۱۰ درصد
۳۱۰۰ درصد۲۷۱۸ درصد
۴۱۰۰ درصد۳۶۱۸ درصد
۵۱۰۰ درصد۴۵۱۸ درصد
۶۱۰۰ درصد۴۸۱۸ درصد
۷۱۰۰ درصد۶۰۱۸ درصد