جایزه تعالی، مقدمه‌ای برای حرکت فولاد سفید دشت در مسیر آینده/تبدیل شدن به یکی از ۱۰ فولادساز برتر کشور تا سال ۱۴۱۰
جایزه تعالی، مقدمه‌ای برای حرکت فولاد سفید دشت در مسیر آینده/تبدیل شدن به یکی از ۱۰ فولادساز برتر کشور تا سال ۱۴۱۰
ایران نیوز 24: شرکت فولاد سفیددشت در بیستمین همایش جایزۀ ملی تعالی سازمانی، موفق شد در اولین سال حضور در این فرآیند، تقدیرنامه دو ستاره جایزۀ ملی تعالی سازمانی را دریافت نماید.

مدیرعامل شرکت فولاد سفیددشت در این رابطه اظهار داشت: شرکت فولاد سفید دشت برای اولین بار در ارزیابی ملی تعالی سازمانی شرکت کرد و خوشبختانه با پیگیری و فعالیت‌های صورت گرفته و حضور ارزیابان درجه یک، موفق شدیم جایزه دو ستاره تعالی را کسب نماییم؛ این جایزه مقدمه‌ای است برای حرکت ما در آینده و امیدواریم در مسیر تعالی گام برداریم.

محمود ارباب زاده، تکمیل‌ کرد: فولاد سفیددشت در ۱۰ بخش مفاهیم اصلی تعالی شامل رهبری، عملیات و… مورد ارزیابی قرار گرفت و موفق شد بالاترین امتیاز در اکثر بخش‌ها را اخذ نماید و خوشبختانه در اولین ورودمان موفق شدیم جایزه دو ستاره را دریافت کنیم.وی افزود: شرکت فولاد سفیددشت توانسته است اولین واحد احیا را در استان راه اندازی کند همانطور که در گذشته نیز موفق شده بود اولین واحد فولادسازی طرح‌های هفتگانه را راه اندازی کند که به عنوان بهترین طرح در طرح‌های هفتگانه استلن شناخته شد.او تکمیل‌ کرد: امسال علی رغم قطعی گاز و برق و توقف تولید انتظار داریم مطابق با برنامه به تولید ۸۰۰ هزار تنی یعنی به اندازه ظرفیت اسمی دست پیدا کنیم. رمز موفقیت ما با وجود ناترازی انرژی، رکوردشکنی تولید در زمانی از سال بود که با مشکل تامین انرژی مواجه نبودیم و این مهم سبب شد ذخیره کمی مناسبی را به ثبت برسانیم. مدیرعامل شرکت فولاد سفیددشت در رابطه با طرح‌های پیش روی این شرکت عنوان کرد: اولین و مهم ترین هدفمان این است که براساس ارزیابی صورت گرفته بتوانیم مسیر رشد و تعالی را تسریع کرده و در سال‌های آینده در این راه حرکت کنیم. قصد داریم واحد فولادسازی را به تولید برسانیم و در راستای ارتقاء شرکت به لحاظ کمی و کیفی طرح‌های توسعه‌ای را پیش ببریم. همچنین چشم اندازمان این است شرکت در سال ۱۴۱۰ یکی از ۱۰ فولادساز برتر کشور شود

جمشید علی بابایی مدیر تکنولوژی و توسعه شرکت فولاد سفیددشت نیز  اظهار کرد: توفیق دریافت تقدیرنامه دو ستاره جایزه ملی تعالی سازمانی در اولین سال حضور، مسلما مایه افتخار و نشان دهنده عزم جدی شرکت جهت حفظ و ارتقاء جایگاه رقابتی خود در فضای کسب و کار است.وی خاطرنشان کرد: زمانی می‌توان به آینده و مسیر پیش‌رو و دست‌یابی به چشم‌انداز سازمان امیدوار بود که تعالی به یک باور و فرهنگ در سازمان تبدیل شود.

غلامرضا معصومی رئیس تعالی سازمانی و مهندسی صنایع شرکت فولاد سفیددشت ضمن تبریک این موفقیت تصریح کرد: بدیهی است این موفقیت در سایه حمایت­‌های هیات مدیره و مدیرعامل محترم شرکت و به یمن تلاش­ بی‌وقفه همکاران شرکت بوده است و بی‌شک مهمترین عامل ایجاد انگیزه در این امر، همدلی کارکنان در دستیابی به هدف مشترک بهبود مستمر و قرار گرفتن شرکت در مسیر تعالی است.وی در ادامه افزود: هدف، دریافت گواهینامه یا برگزیده شدن نیست بلکه مهم آن است که بدانیم در چه حوزه‌هایی راه صحیح را در پیش گرفته و در چه حوزه‌هایی کاستی هایی وجود دارد و باید برنامه های آن بهبود یافته و از کیفیت بیشتری برخوردار شود. معصومی در پایان اظهار کرد: طبق نقشه راه تعالی شرکت، کسب رتبه های بالای تعالی در سال های آتی، در دستور کار شرکت فولاد سفیددشت قرار دارد