توسعه ارتباطات انسانی مبتنی بر اخلاق / ضرورت ایجاد ارتباطات دوسویه بین روابط عمومی های ایمیدرو
توسعه ارتباطات انسانی مبتنی بر اخلاق / ضرورت ایجاد ارتباطات دوسویه بین روابط عمومی های ایمیدرو
اخبار ملل: پیشکسوت حوزه رسانه و روابط عمومی اعلام کرد: توسعه ارتباطات انسانی مبتنی بر اخلاق یکی از الزامات حوزه روابط عمومی ها است و با نهادینه کردن آن در درون و برون سازمان؛ زمینه موفقیت این بخش فراهم خواهد شد.

به گزارش اخبار ملل از روابط عمومی ایمیدرو، حسین طالبی مدرس و پیشکسوت حوزه رسانه و روابط عمومی در نخستین گردهمایی مدیران روابط عمومی خانواده بزرگ ایمیدرو، افزود: روابط عمومی ها اکنون بیشترین ارتباط را با رسانه های جمعی و گروهی دارند و از سویی امروز شاهد افزایش روزافزون تعداد آن ها در فضای مجازی هستیم.وی گفت: طبق گزارش سال گذشته معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ ارشاد؛ ۱۴ هزار رسانه رسمی در کشور در حال فعالیت هستند و در همین حال بخش اعظم محتوا؛ از طریق فضای مجازی ارایه می شود.وی ادامه داد: در این زمینه روابط عمومی ها بیشترین چالش را با رسانه هایی دارند که در فضای مجازی و حتی بدون مجوز فعالیت می کنند.

ایجاد ارتباطات دوستانه و صادقانه

مدیر سابق روابط عمومی چادرملو ایجاد ارتباطات دوستانه و صادقانه در حوزه روابط عمومی را اصلی حیاتی خواند و عنوان کرد: با تحقق بیش از پیش این مهم؛ فضای با نشاطی در مجموعه ها برقرار می شود که به سایر ارکان مدیریت منتقل می شود و اثر آن اینگونه است که سایر کارکنان نیز تلاش می کنند تا به این سطح برسند.

ایجاد ارتباط دوسویه بین روابط عمومی های ایمیدرو

طالبی اعلام کرد: روابط عمومی شرکت ها، مجتمع ها و طرح های معدن و صنایع معدنی جدا از نوع سهامداری که دارند؛ یک خانواده بزرگ محسوب می شوند و به دلیل ارتباط با ایمیدرو و برای رشد بنگاهی و بر مبنای یک تعهد اخلاقی و تعهد سازمانی؛ ارتباط و همکاری ها با این سازمان را توسعه دهند تا شاهد یک همگرایی منسجم باشیم.

تجلیل از حسین طالبی مدرس و پیشکسوت رسانه و روابط عمومی

حسین طالبی مدرس و‌ پیشکسوت حوزه خبر، رسانه و روابط عمومی در اولین گردهمایی مدیران روابط عمومی شرکت های زیرمجموعه و تابعه ایمیدرو در سال ۱۴۰۳ مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفت.وی به عنوان مدیری با سابقه بیش از سه دهه فعالیت در رسانه های جمعی از جمله صدا و سیما و نیز روابط عمومی شرکت های صنعتی و معدنی و همچنین تدریس دوره های خبر، رسانه و روابط عمومی، داوری فیلم های مستند و…. طی ۱۰ سال اخیر  مدیریت روابط عمومی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو را عهده دار بود.‌