تشریح استراتژی ۴ گانه بیمه ملت در حوزه بازاریابی
تشریح استراتژی ۴ گانه بیمه ملت در حوزه بازاریابی
ایران نیوز 24: مدیرعامل بیمه ملت در آیین معارفه سرپرست جدید مدیریت بازاریابی این شرکت ۴ استراتژی آینده شرکت در زمینه بازاریابی را تبیین کرد. پاسخگویی، طراحی محصولات جدید و نوآورانه، ایجاد بازار خاص و جذب مشتریان جدید و اهمیت نگهداشت مشتریان فعلی، استراتژی ۴ گانه‌ای است که از سوی یزدان‌دوست تشریح شد.

به گزارش روابط عمومی بیمه ملت، علیرضا یزدان‌دوست گفت: مدیریت بازاریابی در شرکت‌های بیمه جایگاه بسیار ویژه‌ای از نظر جذب مشتری و ساز و کار حفظ آن دارد.وی با تاکید بر اینکه نقش فعالیت‌های پیش از فروش، ضمن فروش و پس از فروش مانند دیگر بخش‌های اقتصادی در صنعت بیمه هم قابل توجه است، افزود: قطعا پیش از این نیز همه دوستان زحمات زیادی متحمل شده‌اند اما به نگاه و رویکرد جدیدی در این بخش نیاز بود و بی‌شک سرپرست جدید مدیریت بازاریابی با دانشی که در زمینه تدوین راهبرد دارد، می‌تواند در پیشبرد اهداف شرکت اثرگذار باشد.

مدیرعامل بیمه ملت تصریح کرد: در حوزه پاسخگویی و ضرورت توجه ویژه به آن برای سال ۱۴۰۲ باید شاهد تحولات و برنامه‌های جدیدی باشیم، زیرا این مدیریت حلقه اتصال بیرون و درون سازمان است.یزدان‌دوست ادامه داد: در زمینه طراحی محصولات جدید، جذب مشتریان جدید و ایجاد بازار خاص باید بسیار فعال باشیم و حوزه مناقصات هم مجدداً به مدیریت بازاریابی باز می‌گردد.

وی با بیان اینکه در حوزه نگه‌داشت مشتریان نیز باید گام‌های بلندی برداشت و با برنامه‌ریزی، با بیمه‌گذاران بزرگ ارتباط برقرار کرد، گفت: باید برای جذب بیمه‌گذاران جدید و نگهداری آنها فعال باشیم زیرا بودن و موفقیت ما مشروط به رضایت مشتریان است.مدیرعامل بیمه ملت همچنین اظهار کرد: توجه به خرده فروشی از راهبردهای اصلی شرکت است و باید با همکاری مدیریت شعب طرح‌های مستقلی تدوین و نمایندگان باانگیزه‌تر و فعال‌تر شوند.یزدان‌دوست خاطرنشان کرد: امیدوارم با حضور همکارانی که سابقه مفید و ارزشمندی در شرکت بیمه ملت دارند، از دانش و تجربه آنها برای منافع شرکت استفاده شود تا اثرگذارتر و مفیدتر از گذشته نقش ایفا کنند. باید از حاشیه‌ها دوری کنیم و فقط رویکرد حرفه‌ای و کار در اولویت باشد نه هیچ چیز دیگر و سال ۱۴۰۲ را به نحوی تدبیر کنیم که شاهد روند رو به رشد و موفقیت شرکت باشیم.