برخاستن ققنوس از خاکستر؛ بهترین شب امیری در سرنوشت‌سازترین بازی فصل!
برخاستن ققنوس از خاکستر؛ بهترین شب امیری در سرنوشت‌سازترین بازی فصل!
اخبار ملل:وحید امیری که این فصل نتوانسته بود زیاد به پرسپولیس کمک کند، مقابل استقلال خوزستان نمایشی درخشان داشت و تیمش را به بازی برگرداند.

به گزارش  اخبار ملل ، پرسپولیس در پایان هفته بیست و هشتم لیگ برتر، به صدر جدول رسید. آن هم در مسابقه‌ای که نیمه اول، سه بر صفر بازنده به رختکن رفته بود و نیمه دوم، توانسته با بازگشتی فوق العاده ۴-۳ برنده شود. یکی از مهمترین ستاره‌های پرسپولیس در این مسابقه، وحید امیری بود. نمایش بسیار ضعیف پرسپولیس در نیمه اول بازی استقلال خوزستان و نتیجه دور از انتظار، باعث شد اوسمار در ابتدای نیمه دوم سه بازیکن را به زمین بفرستد. وحید امیری، به عنوان یکی از تعویضی‌ها جای سروش رفیعی را گرفت. بازیکنی که با ورودش، توانست روند بازی را به نفع پرسپولیس تغییر دهد.

امیری دقیقه ۷۳ و زمانی که کار پرسپولیس گره خورده بود، با یک حرکت انفرادی از حریف پنالتی گرفت. فرصتی که مقاومت طولانی استقلال خوزستان را شکست و شروعی، برای بازگشت فوق العاده پرسپولیس بود. دقیقه ۸۶ هم، یک پاس دقیق و بی‌نقص از امیری به آل‌کثیر، گل سوم و مساوی پرسپولیس را ساخت. امیری با گرفتن یک پنالتی و دادن یک پاس گل، نقشی کلیدی در پیروزی دراماتیک و صدرنشینی پرسپولیس داشت. او دو بار هم خودش دروازه حریف را هدف گرفت اما نتوانست گل بزند.

بعد از یک فصل تلخ و پرفراز و نشیب، شاید این بهترین سناریوی ممکن برای وحید امیری در هفته‌های پایانی بود. او در این فصل فقط ۵ بازی لیگ برتری فیکس بازی کرده، ۱۱ بازی را بخاطر مصدومیت از دست داده و تا پیش از بازی با استقلال خوزستان، توانسته بود تنها روی دو گل تیمش تاثیرگذار باشد. پنالتی که امیری مقابل آلومینیوم از دست داد، باعث حذف سرخپوشان از جام حذفی هم شد. او حالا رد پایی پررنگ، در صدرنشینی پرسپولیس دارد و اگر تیم اوسمار بتواند هفته‌های پایانی را به سلامت پشت سر بگذارد، پایانی شیرین برای فصل سختی که پشت سر گذاشت می‌سازد.