اهدای تندیس طلایی رضایتمندی مشتریان به بانک سامان
اهدای تندیس طلایی رضایتمندی مشتریان به بانک سامان
اخبار ملل: بانک سامان موفق به دریافت تندیس طلایی رضایتمندی مشتریان از پانزدهمین اجلاس سراسری بانیان رضایت‌مندی مشتریان شد.

به گزارش اخبار ملل، پانزدهمین اجلاس سراسری بانیان رضایت‌مندی مشتریان با حضور صاحبان صنایع، فعالان اقتصادی و برندهای ارزشمند و حضور برخی از مدیران و چهره‌های سیاستگذار در حوزه تجارت و فعالان کسب‌وکار با هدف تجلیل از برندهای مشتری‌مدار در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد. در این اجلاس از بانک سامان به‌عنوان یکی از فعالان اقتصادی کشور که در حوزه‌های مختلف و فرایندهای تعریف شده در صنعت بانکداری توانسته سطح رضایتمندی مشتریان از خدمات بانکی را ارتقا و حدنصاب بالایی کسب کند با تندیس طلایی قدردانی شد. گفتنی است، بر اساس ارزیابی شاخص‌های کیفیت، ایجاد درگاه‌های ارتباطی متنوع و مناسب برای مشتریان و کارآمدی فرایند رسیدگی به صدای مشتریان، بانک سامان شایسته دریافت تندیس طلایی رضایتمندی مشتریان شده است.