به گزارش اخبار ملل، پانزدهمین اجلاس سراسری بانیان رضایتمندی مشتریان با حضور صاحبان صنایع، فعالان اقتصادی و برندهای ارزشمند و حضور برخی از مدیران و چهرههای سیاستگذار در حوزه تجارت و فعالان کسبوکار با هدف تجلیل از برندهای مشتریمدار در مرکز همایشهای بینالمللی صداوسیما برگزار شد. در این اجلاس از بانک سامان بهعنوان یکی از فعالان اقتصادی کشور که در حوزههای مختلف و فرایندهای تعریف شده در صنعت بانکداری توانسته سطح رضایتمندی مشتریان از خدمات بانکی را ارتقا و حدنصاب بالایی کسب کند با تندیس طلایی قدردانی شد. گفتنی است، بر اساس ارزیابی شاخصهای کیفیت، ایجاد درگاههای ارتباطی متنوع و مناسب برای مشتریان و کارآمدی فرایند رسیدگی به صدای مشتریان، بانک سامان شایسته دریافت تندیس طلایی رضایتمندی مشتریان شده است.
اهدای تندیس طلایی رضایتمندی مشتریان به بانک سامان
اخبار ملل: بانک سامان موفق به دریافت تندیس طلایی رضایتمندی مشتریان از پانزدهمین اجلاس سراسری بانیان رضایتمندی مشتریان شد.
لینک کوتاه :
https://akhbarmelal.ir/?p=37551
برچسب ها
روایت تلخ ناکامی های وزارت نفت و سقوط سفره مردم
اخبارملل: وزارت نفت که باید موتور ثبات اقتصادی و پشتوانه تأمین معیشت مردم باشد، در یک سال گذشته به کانون اصلی بحران تبدیل شده است.
بانک سبز در مسیر آیندهسازی؛ اهدای نشان ملی «حامی مدرسهسازی» به بانک کشاورزی
اخبار ملل: در جریان برگزاری همایش «مسئولیت اجتماعی بنگاه های اقتصادی» نشان و حمایل «حامی مدرسهسازی» از سوی رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و جامعه خیرین مدرسهساز به وهب متقینیا مدیرعامل بانک کشاورزی اهدا شد.
پس از پروژه ادغام صورت گرفت
پرداخت بالغ بر ۱۲۰۰ همت تسهیلات به تولیدکنندگان، سرمایهگذاران و عموم مردم توسط بانک سپه
اخبار ملل:عضو هیات مدیره بانک سپه گفت: بانک سپه به عنوان یک بانک ۱۰۰ درصد دولتی پس از پروژه ملی ادغام بیش از ۱۲۰۰ همت تسهیلات به تولیدکنندگان، سرمایهگذاران و عموم مردم پرداخت کرده و همواره تحت نظارت بانک مرکزی در تامین مالی طرحهای ملی و زیربنایی دولت حضور موثر داشته است.
ثبت دیدگاه
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.





