به گزارش اخبار ملل از روابط عمومی بیمه دی، هادی عبداللهی به طور غیر هماهنگ شده در محل شعبه تخصصی درمان حضور یافت و ضمن تبریک سال نو به همکاران، از تلاشهای بی وقفهی آنها در خدمترسانی به مشتریان و بیمهشدگان تقدیر و تشکر کرد.مدیرعامل بیمه دی در حاشیه این بازدید، طی نشستی با حضور مصطفی نظری مدیر بیمههای درمان، مرتضی رابطی مدیر شعبه تخصصی درمان و رؤسای ادرات این شعبه، ضمن استماع گزارش عملکرد این شعبه و چالشهای مرتبط با این حوزه، بر رفع سریع موانع تأکید و بیان کرد: هر بیمهگزار بیمه دی، از زمان عقد قرارداد خود، اعم از آن که حقیقی یا حقوقی باشد، میبایست مورد تکریم واقع شده و از بهترین خدمات با بالاترین سطح کیفی بهرهمند شود.عبداللهی در عین حال به رفاه حال بیمهشدگان نیز اشاره کرد و گفت: بیمه دی علاوه بر بهینه کردن خدمات خود، طی رویکردی آیندهنگر بهبود فرآیندها، تسهیل و تسریع عملیات بیمهگری را نیز با جدیت دنبال میکند تا بیمهشدگان ما به ویژه خانوادههای بزرگوار و معزز ایثار و شهادت بهترین خدمات را بدون اتلاف وقت و در سریعترین زمان ممکن دریافت کنند.
مدیرعامل بیمه دی در بازدید از شعبه تخصصی درمان تاکید کرد:
ارائه خدمات درمانی بیمه دی در بالاترین کیفیت ممکن
اخبار ملل: مدیرعامل بیمه دی طی این بازدید با تقدیر از تلاشهای همکاران در راستای تکریم مشتریان، خدمات درمانی بیمه دی را در صنعت بیمه منحصر به فرد و در بالاترین سطح کیفیت دانست.
لینک کوتاه :
https://akhbarmelal.ir/?p=48384
برچسب ها
در قالب تفاهمنامه با دانشگاه صنعتی شریف صورت میگیرد راهاندازی هوش مصنوعی مالی و مرکز فینتک از سوی بانک رفاه کارگران
تاکید مدیرعامل بانک تجارت برتغییر مدل کسبوکار در راستای رشد بانک
اخبار ملل: مدیر عامل بانک تجارت در مراسم افتتاح شعبه اکو کد 3060 و جمع روسای شعب شرق تهران بر ضرورت تغییر نگاه در فروش محصولات و خدمات بهمنظور رشد جایگاه شعب تاکید کرد.
در قالب تفاهمنامه با دانشگاه صنعتی شریف صورت میگیرد
راهاندازی هوش مصنوعی مالی و مرکز فینتک از سوی بانک رفاه کارگران
اخبار ملل: در نشست مشترک دکتر اسماعیل للـهگانی بانک رفاه کارگران و دکتر زارعی رئیس مرکز فناوری بهینهسازی اقتصادی فرایندها دانشگاه صنعتی شریف، تفاهمنامه همکاری بین این دو مجموعه اقتصادی و دانشگاهی امضا شد.
رشد ۱۷ درصدی سپردههای مردمی بانک کشاورزی همزمان با بهبود ترکیب منابع
اخبار ملل: گزارش عملکرد بانک کشاورزی در حالی از رشد ۱۶.۹ درصدی سپردههای مردمی طی سه ماه در این بانک حکایت دارد که این اتفاق با بهبود ترکیب سپردهها و افزایش سهم منابع ارزانقیمت همزمان بوده و منجر به کاهش هزینههای تأمین مالی و بهینهسازی ساختار منابع بانک شده است.
ثبت دیدگاه
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.