به گزارش اخبار ملل، مدیر اداره بازرسی شهرداری منطقه گفت: رسيدگی به مطالبات شهروندان با موضوعات مختلف شهری جزو اولويت ها و وظيفه ذاتی مدیریت شهری است که برای حل ریشه ای مشکلات و اصلاح زیرساخت ها در راستای خدمات رسانی بهینه به شهروندان علاوه بر فراهم سازی بستر و شرایط مناسب برای انعکاس پیام ها و مشکلات شهروندان ، پیگیری مطالبات ایشان توسط مدیران شهری نیز ضروری است. امین فاخر افزود : در اين جلسه شهرداران نواحی ۱، ۳ و ۴ و جمعی از مدیران منطقه۱۲ پس از برقراری ارتباط تلفنی با شهروندان از روند كيفی رسيدگی به مطالبات شهروندان مطلع شدند .
اجرای طرح بازخورد سنجی عملکرد مدیریت شهری و نظارت همگانی ۱۳۷ پلاس در منطقه ۱۲
اخبار ملل: مدیر بازرسی منطقه۱۲ از اجرای طرح جهادی بازخوردسنجی عملکرد مدیریت شهری و نظارت همگانی ۱۳۷ پلاس با حضور شهرداران نواحی ۱، ۳ و ۴ و جمعی مدیران ذیربط منطقه خبر داد.
لینک کوتاه :
https://akhbarmelal.ir/?p=53470
برچسب ها
کارت بازی «کاسب» با امضای کودکان کارآفرین منطقه ۲ رونمایی شد
اخبار ملل: مراسم رونمایی و جشن امضای کارت بازی خلاقانه «کاسب» به مناسبت هفته ملی کودک با حضور ۸۰ نفر از کودکان منطقه ۲ در سینما کودک برگزار شد.
تحولی جدید در خرید اعتباری:
کالانو و BNPL بانک تجارت در کارتخوانهای «شهروند» فعال شد
اخبار ملل: سرویسهای جدید خرید اعتباری کالانو و BNPL بانک تجارت بر روی دستگاههای کارتخوان فروشگاههای زنجیرهای شهروند با حضور مدیرعامل بانک تجارت و مدیران ارشد این فروشگاههای زنجیرهای رونمایی شد.
تأکید خاصهباف بر شفافیت مالی و ارتقای نظام اداری در سازمان سرمایهگذاری شهرداری تهران
اخبارملل: در مراسم تکریم و معارفه معاون مالی و اداری سازمان سرمایهگذاری، محمدرضا شهروی بهعنوان سرپرست جدید معرفی و از خدمات سجاد فتحی قدردانی شد.
ثبت دیدگاه
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.