به گزارش اخبار ملل، مدیرعامل بیمه ملت در این مراسم با تبریک فرارسیدن ماه بندگی و رحمت، رمضان کریم و همچنین فرارسیدن بهار طبیعت و آغاز سال نو، اظهار کرد: امیدواریم افتتاح شعبه زاهدان در این ایام مبارک، نویدبخش سالی سرشار از برکت و موفقیت برای صنعت بیمه کشور، بهویژه بیمه ملت باشد. همزمانی این رویداد با این مناسبتهای ارزشمند، فرصتی برای توسعه خدمات بیمهای و گسترش خدمترسانی در این منطقه خواهد بود.
علیرضا یزداندوست با تأکید بر اهمیت راهبردی استان سیستان و بلوچستان افزود: این استان، با توجه به ظرفیتهای فرهنگی و اقتصادی و موقعیت ویژه خود، نیازمند گسترش خدمات بیمهای است. در این راستا افتتاح این شعبه، گامی در جهت تسهیل دسترسی مردم و فعالان اقتصادی به خدمات بیمهای خواهد بود.وی در ادامه از تلاش نمایندگان بیمه ملت در این استان قدردانی کرد و گفت: این نمایندگان با تعهد و مسئولیتپذیری، نقش مهمی در خدمترسانی به مردم استان داشتهاند. امیدواریم با افتتاح این شعبه و راهاندازی شعب جدید، شاهد شکوفایی هرچه بیشتر بیمه ملت و توسعه خدمات بیمهای باشیم.یزداندوست با قدردانی از تصمیم هیئتمدیره بیمه ملت مبنی بر اختصاص هزینه چاپ سررسید سال ۱۴۰۴ به ساخت یک مدرسه سهکلاسه در سیستان و بلوچستان، تصریح کرد: امیدواریم بهزودی شاهد کلنگزنی این مدرسه به نام بیمه ملت باشیم. این اقدام میتواند زمینهساز مشارکت در توسعه زیرساختهای آموزشی و بهبود شرایط تحصیلی دانشآموزان در مناطق کمبرخوردار باشد.
بهمن سوری، معاون توسعه بازار بیمه ملت نیز با تقدیر از عملکرد نمایندگان بیمه ملت طی ۲۱ سال گذشته، ابراز امیدواری کرد که این شعبه بتواند نقش حمایتی و خدماترسانی خود را به بهترین شکل ایفا کند و به توسعه بیمه ملت در استان کمک کند. با افتتاح شعبه زاهدان، تعداد شعبی که طی دو سال گذشته در فرآیند توسعه خدمترسانی بیمه ملت افتتاح شده، به عدد شانزده رسید. پیش از این، شعب جدید بیمه ملت در استانهای مرکزی (اراک)، لرستان (خرمآباد)، کرمان، البرز (کرج)، هرمزگان (بندرعباس)، آذربایجان غربی (ارومیه)، مازندران (تنکابن)، بوشهر، قم، تهران (اسلامشهر)، زنجان، گلستان (گرگان)، اردبیل، همدان و قزوین راهاندازی شده بودند.در پایان این مراسم، با حکم مدیرعامل بیمه ملت، محمدرضا نوری دلاور به عنوان سرپرست شعبه سیستان و بلوچستان معرفی شد.با گسترش شبکه خدماتی، بیمه ملت میکوشد دسترسی مردم سراسر کشور به خدمات بیمهای را تسهیل کرده و سطح رضایت بیمهگزاران را افزایش دهد.