به گزارش اخبار ملل از روابط عمومی بیمه معلم، مفید امینی در بیست و پنجمین گردهمایی مدیران ستادی و شعب بیمه معلم ، با قدردانی از تلاش های کارکنان و نمایندگان این شرکت برای دستیابی به رشد قابل توجه در فروش بیمه نامه های خرد، افزود: دستیابی به این رشد ناشی از افزایش حدود اختیارات شعب و نمایندگان شرکت و تعدیل نرخ پایه بوده است.وی افزود: برای ایجاد حس وفاداری در مشتریان لازم است که یک مزیت رقابتی بین بیمه معلم و رقبایش ایجاد شود؛ این مزیت میتواند ناشی از حسن اخلاق در رفتار با مشتریان و رسیدگی و پرداخت به موقع خسارت به آنان باشد.امینی اظهار داشت: در راستای توانمندسازی کارکنان و بهبود امور رفاهی آنان، شرکت بیمه معلم درصدد اجرای نظام طبقه بندی مشاغل و اصلاح حقوق و دستمزدها است به نحوی که هم عدالت رعایت شود و هم سطح تسهیلات رفاهی ارتقا یابد.
مدیرعامل بیمه معلم، توانمندسازی شبکه فروش را از دیگر برنامه های این شرکت برشمرد و افزود: سهم عمده تولید حق بیمه در کشور را نمایندگان شرکت های بیمه انجام می دهند لذا بایستی ترتیبی اتخاذ شود که کارمزدشان عادلانه و به موقع پرداخت شود.وی آموزش بازاریابی را از دیگر برنامه های در حال اجرا در این شرکت برشمرد و گفت: در تلاش هستیم بین بازار کلان و بازار خرده فروشی در شرکت بیمه معلم توازن برقرار کنیم.امینی با تأکید بر خروج از روشهای سنتی و استفاده بیشتر از فناوری در فروش بیمه گفت: شرکت بیمه معلم، بیش از ۲۰ برنامه در خصوص رسیدن به تحول دیجیتال تدوین کرده و در این زمینه از توانایی افراد متخصص بهره گرفته است که فروش آنلاین، داشبوردهای مدیریتی، اپلیکیشن جامع خدمات و … از جمله برنامه های این بخش است.وی ترویج نقدفروشی بیمه نامه ها و اهتمام به وصول مطالبات معوق و سررسید شده را ضروری دانست و افزود: نسبت مطالبات شرکت ۶۵ درصد است که تاثیر منفی مستقیم بر توان سرمایه گذاری شرکت خواهد گذاشت، لذا برنامه ریزی ویژه ای برای وصول معوقات و توسعه فروش نقدی شرکت صورت گرفته است.مفید امینی، تعریف و راه اندازی سیستم مدیریت ریسک و تقویت آن را لازمه موفقیت شرکت بیمه معلم برشمرد و گفت: داشتن ارزیابی اقتصادی برای پروژه های جدید و تحلیل ریسک برای آنها به منظور رسیدن به یک سرمایه گذاری با بازدهی مناسب ضروری است.وی اظهار داشت: باید امانت دار خوبی برای سهامداران و بیمه گذاران باشیم و از هیچ تلاشی برای ارتقای این سرمایه با تقویت برند و توسعه تبلیغات هدفمند دریغ نکنیم.