دکتر ابراهیمی در مراسم تکریم ۱۰۰ مشتری برتر: مشتریان ارزنده ،عامل تداوم و استمرار خدمات درخشان یکصدساله بانک سپه
دکتر ابراهیمی در مراسم تکریم ۱۰۰ مشتری برتر: مشتریان ارزنده ،عامل تداوم و استمرار خدمات درخشان یکصدساله بانک سپه
اخبار ملل: طی مراسمی با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، هیات عامل، مدیران ارشد، مدیران مناطق استان تهران و روسای شعب مستقل ممتاز از یکصد مشتری برتر بانک سپه به مناسبت یکصدسالگی این بانک تقدیر به عمل آمد.

به گزارش اخبار ملل، در این مراسم دکتر ابراهیمی ضمن تقدیر و تشکر از میهمانان و مشتریان و با اشاره به سالروز یکصدسالگی نخستین بانک ایرانی، نوآوری، نوسازی و پویایی را مهمترین ویژگی‌ سازمان‌های با عمر و قدمت بالا برشمرد.وی وجود مشتریان ارزنده را عامل تداوم و استمرار خدمات درخشان بانک سپه در طول یک قرن فعالیت خود دانست و اظهار داشت: نوشوندگی سازمان‌ها مستلزم همراهی مشتریان و شرکای خوب است که خوشبختانه بانک سپه از این نعمت بزرگ برخوردار است.مدیرعامل بانک سپه خاطر نشان کرد: نخستین بانک ایرانی در طول عمر یکصدساله خود حتی در مقاطع سخت اقتصادی و در شرایط طرح ملی ادغام، همواره حامی نظام اقتصادی و مردم بوده و مشتریان خود را فراموش نکرده است.مدیرعامل بانک سپه تصریح کرد: انسان‌های بزرگ، شرکت‌های موفق و پیشرفته را می‌سازند و شرکت‌های موفق عامل پیشرفت و اعتلای کشور هستند.

دکتر ابراهیمی با اشاره به نقش پررنگ بانک سپه به عنوان یکی از پیشرانان تحول دیجیتال در بانکداری امروز کشور گفت: بانک سپه در سال ۱۴۰۳ در تامین مالی مشتریان اقدامات بزرگ و موثری انجام داده و در راه‌اندازی سکوهای تامین مالی و حوزه بانکداری شرکتی و تجاری موفقیت‌های بزرگی کسب کرده است.وی اقدامات گسترده بانک سپه در حوزه بین‌الملل را شایسته تقدیر دانست و به حجم فعالیت‌های بانک در عملیات خارجی پرداخت.مدیرعامل بانک سپه با بیان اینکه حمایت‌ها و همراهی‌های مشتریان ارزنده بانک سپه مسئولیت ما را در ادامه راه خدمت‌گذاری دوچندان می‌کند، اظهار امیدواری کرد: با ورود نخستین بانک ایرانی به سده دوم حیات خویش با همراهی مشتریان وفادار و کارکنان پرتلاش، بانک سپه به افق‌های جدیدی ورود پیدا کرده و در مسیر پیشرفت و نوآوری با سرعت بیشتری حرکت کند.

عضو هیات عامل و معاون بانکداری شرکتی و تجاری نیز ، با اشاره به وقایع و رویدادهای تاریخ یکصدساله بانک سپه، گفت: نظام بانکداری ایران با تاسیس بانک سپه متولد می‌شود. این بانک در دوره‌ای پا به عرصه وجود گذاشت که کشور فاقد پول ملی بود و از اینرو یکصدسالگی بانک سپه مصادف با یکصد سالگی نظام بانکی کشور است.دکتر کشاورزیان نخستین اقدام بانک سپه را توسعه نظام بانکی در کشور بیان کرد و افزود: حدود ۲۵ درصد از نقدینگی کشور در اختیار نخستین بانک ایرانی است، لذا بخش قابل توجهی از توسعه اقتصادی کشور طی یک قرن اخیر مرهون فعالیت‌ها و اقدامات این بانک بوده است.وی در ادامه با اشاره به نقش بانک سپه در دوران انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی، خاطرنشان کرد: بانک سپه طی حیات یکصدساله خویش همواره در صف مقدم خدمت به مردم قرار داشته و وظایف خویش را به درستی و به نحو مطلوب انجام داده است.دکتر کشاورزیان با اشاره به سرمایه‌گذاری‌های بانک سپه طی ده‌های در حوزه‌های اقتصادی و توسعه‌ای کشور، گفت: مشتریان از ارکان اصلی بانک هستند و بانک سپه به شرکا و مشتریان خود افتخار می‌کند.

در ادامه این مراسم، تعدادی از مشتریان نمونه بانک در سخنانی به ارائه تجربیات خود در فعالیت‌های اقتصادی، تعامل و همکاری با بانک سپه پرداختند و اقدامات، خدمات و تسهیلات این بانک را در پیشبرد اهداف اقتصادی خود موثر و تعیین‌کننده عنوان کردند. در پایان این مراسم نیز مدیرعامل و اعضای هیات مدیره با اهدای لوح از یکصد مشتری برگزیده بانک تقدیر به عمل آوردند.