به گزارش اخبار ملل، رئیس ذوب کوره و LF شرکت، با اعلام این خبر، گفت: در ششماهه نخست امسال، تولید ذوب به ۷۶۲ هزار و ۱۹۸ تن رسید. همچنین، تعداد ذوبهای تولیدی در کوره شماره ۱ به ۳ هزار و ۱۹۲ ذوب و در کوره شماره ۲ به ۳ هزار و ۲۵ ذوب رسید که در مجموع ۶ هزار و ۲۱۷ ذوب تخلیه شده را نشان میدهد. مهدی سبزواری، خاطرنشان کرد: این دستاوردها در شرایطی به دست آمد که فولاد هرمزگان با محدودیتهای شدید انرژی مواجه بود و کورههای قوس الکتریکی با ۲ هزار و ۴۹۳ ساعت توقف به دلیل محدودیت مصرف برق روبهرو بودند.
در ششماهه نخست سال 1404 و با وجود محدودیتهای انرژی محقق شد؛
ثبت رکورد بیسابقه تولید ذوب در فولاد هرمزگان
لینک کوتاه :
https://akhbarmelal.ir/?p=37282
برچسب ها
مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس خبر داد: واحد سولفورزدایی کارخانه «صبا فولاد خلیج فارس» به بهرهبرداری رسید
مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس خبر داد:
واحد سولفورزدایی کارخانه «صبا فولاد خلیج فارس» به بهرهبرداری رسید
اخبار ملل: مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس از بهرهبرداری واحد سولفورزدایی این کارخانه خبر داد و این دستاورد را نقطه عطفی در ارتقای زنجیره ارزش تولید این شرکت برشمرد.
«فولاد اکسین خوزستان» در ۱۴۰۴؛ عبور از برنامه تولید و رشد ۶۱ درصدی صادرات
اخبار ملل: شرکت فولاد اکسین خوزستان در گزارش عملکرد سال ۱۴۰۴ خود اعلام کرد با تولید ۵۵۶ هزار و ۲۳۰ تن محصول، فروش بیش از ۵۷۲ هزار تن و صادرات بیش از ۴۳ هزار تن، توانسته ضمن تحقق ۱۰۴ درصدی برنامه تولید و ۱۰۸ درصدی بودجه فروش، صادرات خود را نسبت به دوره قبل ۶۱ درصد افزایش دهد.
برنامه های اصلی فولاد هرمزگان در سال ۱۴۰۵ تبیین شد: حفظ حداکثری ظرفیت تولید، تکمیل پروژههای راهبردی
اخبار ملل: سال ۱۴۰۵ سالی پرچالش برای صنعت فولاد کشور و فولاد هرمزگان است؛ سالی که در آن محدودیتهای انرژی، چالشهای صادراتی و شرایط اقتصادی، برنامهریزی دقیق و تصمیمگیریهای راهبردی را بیش از گذشته ضروری کرده است.
ثبت دیدگاه
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.




