به گزارش اخبار ملل، رئیس ذوب کوره و LF شرکت، با اعلام این خبر، گفت: در ششماهه نخست امسال، تولید ذوب به ۷۶۲ هزار و ۱۹۸ تن رسید. همچنین، تعداد ذوبهای تولیدی در کوره شماره ۱ به ۳ هزار و ۱۹۲ ذوب و در کوره شماره ۲ به ۳ هزار و ۲۵ ذوب رسید که در مجموع ۶ هزار و ۲۱۷ ذوب تخلیه شده را نشان میدهد. مهدی سبزواری، خاطرنشان کرد: این دستاوردها در شرایطی به دست آمد که فولاد هرمزگان با محدودیتهای شدید انرژی مواجه بود و کورههای قوس الکتریکی با ۲ هزار و ۴۹۳ ساعت توقف به دلیل محدودیت مصرف برق روبهرو بودند.
در ششماهه نخست سال 1404 و با وجود محدودیتهای انرژی محقق شد؛
ثبت رکورد بیسابقه تولید ذوب در فولاد هرمزگان
لینک کوتاه :
https://akhbarmelal.ir/?p=37282
برچسب ها
تحلیل عملکرد «هرمز» در سال ۱۴۰۵؛ سناریوهای درآمدی با اسلب ۷۵ تا ۸۰ میلیون تومانی
اخبار ملل: بررسی بودجه سال ۱۴۰۵ شرکت فولاد هرمزگان جنوب با نماد «هرمز» نشان میدهد با توجه به رشد نرخ فروش اسلب در ماههای ابتدایی سال و احتمال افزایش قیمت در ادامه سال، درآمد این شرکت میتواند از سطح برآوردی ۱۰۰ هزار میلیارد تومان فراتر رفته و در سناریوی میانی به حدود ۱۱۰ همت برسد.
توسعه اقتصاد، تجارت و صنعت ایران در دوران پسا جنگ
اخبار ملل: یکی از مهمترین تجارب ایران در دوران پسابحران، به رویکردهای اقتصادی و مدیریتی پس از جنگ ۸ ساله برمیگردد و فارغ از نتایج و مکانیزم اجرای آن، تجربهای گرانسنگ را برای دوره پسابحران کنونی پیش روی مسئولین کشور قرار داده است.
«هرمز» سلطان جدید اسلب ایران؛ فولاد هرمزگان در صدر تولید و صادرات
اخبار ملل: فولاد هرمزگان در سال 1404 با اتخاذ استراتژی های هوشمندانه و مدیریت صحیح منابع مشکلات را پشت سر گذاشته و با تولید یک میلیون و 500 هزار و 505 تنی رشد 34 درصدی را که بیشترین رشد تولید در بین واحد های فولادی بود ، تجربه کند.
ثبت دیدگاه
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.




