محمد آقاجانی با بیان این که این شرکت برای خریداران بیمه نامه موبایل، این امکان را فراهم کرده که بدون مراجعه به واحدهای پرداخت خسارت و به صورت غیرحضوری، فرایند دریافت خسارت را طی کنند، گفت: شرکت بیمه سامان پیشتر خدمات «فروش» آنلاین بیمه نامه را برای تلفن همراه عملیاتی کرده بود. وی افزود: اکنون و در راستای «مشتری مداری» و «تسهیل در فرایندها»، بیمه سامان از خدمت جدید خود برای پرداخت خسارت تجهیزات رونمایی کرده است.او با تاکید بر این که «مشتری مداری» و ارائه خدمات غیرحضوری، همواره یکی از مهمترین رویکردهای شرکت بیمه سامان در طراحی محصولات است، اظهار کرد: در خدمت جدید بیمه سامان، بیمهگذار میتواند پس از ورود به پورتال شخصی در وب سایت شرکت بیمه سامان، خسارت خود را ثبت و مستندات لازم را ارائه کند. به گفته آقاجانی، کارشناسان این شرکت پس از ثبت خسارت، در «کوتاهترین زمان ممکن، مدارک ثبت شده را بررسی و خسارات وارده را به بیمه گذار پرداخت می کنند.
ثبت خسارت آنلاین تلفن همراه توسط بیمه سامان راه اندازی شد
ایران نیوز 24: مدیر بیمه های مهندسی شرکت بیمه سامان اعلام کرد که ثبت خسارت آنلاین تلفن همراه توسط بیمهگذار، به عنوان خدمت جدید این شرکت راه اندازی شده است.
لینک کوتاه :
https://akhbarmelal.ir/?p=33826
برچسب ها
قابل توجه زائرین؛
بانک تجارت ضوابط بازخرید ارز اربعین را اعلام کرد
اخبار ملل: امکان عودت و دریافت معادل ریالی ارز اربعین خریداری شده در واحدهای ارزی، شعب ارزی – ریالی و دوایر ارزی بانک تجارت فراهم شد.
افزایش سهم بیمههای زندگی در سبد پرتفوی بیمه پاسارگاد
اخبار ملل: شرکت بیمه پاسارگاد تا پایان مرداد ماه۱۴۰۳، مجموع درآمد خود را به بیش از 7 هزار میلیارد تومان افزایش داد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، 37 درصد رشد داشته است.
«پادیا»، سامانه آموزش دیجیتالی بانک پاسارگاد
اخبار ملل: “پادیا”، سامانه یکپارچه آموزش دیجیتالی مدارس است که با حذف پیچیدگی نرمافزارهای جزیرهای استفاده شده در مدارس، امکان اجرای فرایندهای آموزشی، از پیش ثبتنام تا صدور کارنامه را فراهم میکند.
ثبت دیدگاه
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.