به گزارش اخبار ملل از روابط عمومی ایرانسل، در بیست و بیستویکمین دوره مراسم اعطای گواهینامه و تندیس رعایت حقوق مصرفکنندگان به شرکتهای برتر «بیستمین گواهینامه و تندیس رعایت حقوق مصرفکنندگان به شرکتهای برتر» توسط «سازمان ملی حمایت از حقوق مصرفکنندگان» به دکتر بیژن عباسیآرند مدیرعامل ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و نخستین ارائهدهنده خدمات نسل پنجم در ایران، اهدا شد و مهندس محمدعلی مقدم، معاون ارتباط با مشتریان ایرانسل به نمایندگی، آن را دریافت کرد.معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان رعایت حقوق مصرفکنندگان، به اهمیت رضایت و حمایت از مشتری برای ادامه حیات کسب و کار اشاره کرد و گفت: این جایزه، بهترین جایزه حوزه صمت است، زیرا از جانب مصرفکنندگان است.فرهیدزاده ضمن تبریک به شرکتهای برگزیده در این مراسم، افزود: شرکتهای برگزیده برای انتقال تجربه و دانش به دیگر شرکتها و بنگاههای اقتصادی، اقدام کنند و تجربیاتشان در حوزه خدمات مشتری، فروش، نظامهای مدیریتی و … را در اختیار دیگر شرکتها قرار دهند.
این مراسم توسط سازمان و انجمن ملی حمایت از حقوق مصرفکنندگان در راستای برنامه ششم توسعه مبنی بر تدوین و اجرای سند جامع و نقشه راه تحول نظام استانداردسازی کشور و توانمندسازی اقتصاد مقاومتی و حمایت از جهش تولید و تجلیل از رهبران مشتریمداری که در حوزه رضایتمندی مشتری و حمایت از حقوق مصرفکننده گامی مؤثر برداشتهاند، برگزار شد.از جمله اهداف برگزاری این مراسم، میتوان به بررسی انعکاس صدای مشتری در تأمین نیازهای تولیدکنندگان و توزیعکنندگان، تقویت استراتژی سازمانها به منظور برآورده کردن نیازهای مشتری در دوران کرونا و پساکرونا، اشاعه فرهنگ شاخص رضایتمندی مشتری و کیفیت در بازارهای رقابتی ملی و بینالمللی، نقش مشتریمداری و شیوههای نوین رهبری بازار در جهش تولید، تقویت استراتژیهای سازمانها به منظور برآورده کردن نیازهای مشتریان، برگزاری پنلهای آموزشی و تخصصی مدیریت و آشنایی با تکنیکهای جهانی تعامل با مشتریان اشاره کرد.