به گزارش اخبار ملل از روابط عمومی ایرانسل، همایش بزرگداشت شهدای خدمت و بیست و دومین همایش ملی حمایت از حقوق مصرفکنندگان، با حضور دکتر عباس علیآبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت، دکتر حسین فرهیدزاده معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان ملی حمایت مصرفکنندگان و تولیدکنندگان، معاونان وزارت صنعت، معدن و تجارت، مدیران بنگاههای اقتصادی و اهالی رسانه، در محل حوزه هنری انقلاب اسلامی، برگزار شد.در این مراسم، «لوح و تندیس ملی رعایت حقوق مصرفکنندگان» توسط «سازمان ملی حمایت مصرفکنندگان و تولیدکنندگان»، به دکتر بیژن عباسیآرند مدیرعامل ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و نخستین ارائهدهنده خدمات نسل پنجم در ایران، اهدا شد و مهندس محمدعلی مقدم، معاون ارتباط با مشتریان ایرانسل به نمایندگی، آن را دریافت کرد.
در این مراسم، «لوح و تندیس ملی رعایت حقوق مصرفکنندگان» توسط «سازمان ملی حمایت مصرفکنندگان و تولیدکنندگان»، به دکتر بیژن عباسیآرند مدیرعامل ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و نخستین ارائهدهنده خدمات نسل پنجم در ایران، اهدا شد و مهندس محمدعلی مقدم، معاون ارتباط با مشتریان ایرانسل به نمایندگی، آن را دریافت کرد. ارزیابی و انتخاب بنگاههای برگزیده در این همایش، حاصل فرآیندی یک ساله است که بر اساس شاخصها و مفاد مندرج در آیین نامه اعطای گواهینامه و تندیسهای ملی رعایت حقوق مصرفکنندگان انجام میشود و در این دوره ارزیابی، عملکرد شرکتکنندگان در نقطه ارتباط با مشتریان و رضایت آنها، بیشتر از دورههای قبل، حائز اهمیت بوده است. بر همین اساس در بیستودومین دوره، از میان ۲۸۰ شرکت متقاضی، ۹ شرکت حائز شرایط تندیس طلایی، ۸ شرکت حائز شرایط تندیس نقرهای، ۲ شرکت حائز شرایط تندیس برنزی و ۱۶ شرکت حائز شرایط گواهینامه رعایت حقوق مصرفکنندگان شدند و ایرانسل به عنوان تنها اپراتور تلفنهمراه، در جمع برگزیدگان قرار گرفت و تندیس نقرهای را دریافت کرد. ایرانسل به عنوان اپراتور پیشرو در کسب رضایت مشتری، پیش از این و در هشت دوره، موفق به دریافت تندیس و گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرفکنندگان شده بود.