به گزارش پایگاه خبری اخبار ملل، احمدرضا ضرابیه دراین مراسم با بیان اینکه خدمات الکترونیک شرکت با هدف بزرگ تر کردن شبکه فروش طراحی شده است، اعلام داشت که شرکت بیمه سامان به دنبال فروش مستقیم نیست.وی، با اشاره به اینکه فروش از طریق اپلیکیشن شرکت بیمه سامان، با اتصال به کد نمایندگان صورت می گیرد، اظهار کرد: با این روش، هم کارمزد نماینده پرداخت می شود و هم دامنه کسب و کار او بزرگتر خواهد شد.در ادامه این مراسم، سید میثم بهشتیان، مدیر فناوری اطلاعات شرکت بیمه سامان هم گفت: اپلیکیشن شرکت بیمه سامان که به منظور تجمیع همه خدمات قابل ارائه به مشتریان و به منظور تسریع و تسهیل خدمات دهی به آنها طراحی شده، دقت و کیفیت فعالیت ها را افزایش خواهد داد.وی افزود: در فاز نخست، اپلیکیشن خدمات آنلاین شرکت بیمه سامان، خدمات مربوط به بیمه های درمان و بیمه های زندگی را ارائه می دهد و در هر فصل، امکانات تازه ای به آن افزوده می شود. مدیرفناوری اطلاعات شرکت بیمه سامان، با اشاره به اینکه خدمات باشگاه مشتریان و کیف پول دیجیتال نیز برای نخستین بار بر روی این اپلیکیشن راه اندازی شده است، اظهارکرد: با این امکانات، علاوه بر امکان رتبه بندی مشتریان وتعریف خدمات ویژه مشتریان وفادار، سرعت و دقت پرداخت ها و ارائه خدمات مالی نیز بهبود خواهد یافت.
اپلیکیشن خدمات آنلاین بیمه سامان رونمایی شد
اخبار ملل: اپلیکیشن خدمات آنلاین شرکت بیمه سامان در بیست و هفتمین دوره نمایشگاه بین المللی الکامپ و با حضور علی استادهاشمی رئیس كل بیمه مركزی، محسن پورکیانی دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران و احمدرضا ضرابیه ، مدیرعامل شرکت بیمه سامان، رونمایی شد.
لینک کوتاه :
https://akhbarmelal.ir/?p=40852
برچسب ها
وصول ۱۱ میلیارد دلار از مطالبات ارزی صندوق توسعه ملی
اخبار ملل: رئیس هیأت عامل صندوق توسعه ملی از وصول بیش از ۱۱ میلیارد دلار از مطالبات ارزی این صندوق خبر داد. وی همچنین از تسویه کامل مطالبات مربوط به ۴۴ طرح ارزی شامل اصل و سود تسهیلات خبر داد و بر ضرورت پیگیری جدیتر مطالبات برای تحقق اهداف توسعهای صندوق تأکید کرد.
«بنو» درباره عملکرد شش ماهه به سهامداران پاسخ می دهد
اخبار ملل: مدیران شرکت بیمه تجارت نو روز سه شنبه 20 آذرماه امسال درباره عملکرد شش ماهه خود به صورت آنلاین به سوالات سهامداران پاسخ می دهند.
درخشش علمی همکاران بیمه پاسارگاد در همایش ملی بیمه و توسعه
اخبار ملل: مقاله «تاثیر بازاریابی تجربی و کیفیت خدمات در ایجاد رضایت مشتری برای افزایش وفاداری مشتریان در شرکت بیمه پاسارگاد» با تلاش همکاران بیمه پاسارگاد در همایش ملی بیمه و توسعه موفق به دریافت لوح و تندیش جشنواره شد.
ثبت دیدگاه
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.