به گزارش اخبار ملل از روابط عمومی رایتل، تفاهمنامه همکاری بین شرکت خدمات ارتباطی رایتل و شرکت مخابرات ایران با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، رئيس رگولاتوری، رئیس سازمان فاوا، معاون فناوری و نوآوری وزیر، مدیرعامل مخابرات، مدیرعامل شرکت خدمات ارتباطی رایتل و جمعی از مدیران حوزه فاوا و اصحاب رسانه در دومین روز از نمایشگاه بینالمللی مخابرات، فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال (ایران تلکام) برگزار شد.در این مراسم وزیر ارتباطات امضای این قراردادها را امری ضروری برشمرد و گفت: باید توسعه خدمات و به تناسب آن زیرساختهای تعامل نزدیک با مردم در دستور کار قرار گیرد. این تفاهمنامه در زمینه اتصال سازمانها، ادارات و منازل مسکونی به شبکه اینترنت پرسرعت بر بستر شبکه فیبر نوری منعقد شد.
امضای تفاهمنامه همکاری رایتل و شرکت مخابرات ایران با حضور وزیر ارتباطات
برچسب ها
همکاری ۴ همتی بانک مسکن و مخابرات برای توسعه زیرساختهای دیجیتال کلید خورد
اخبار ملل: بانک مسکن و شرکت مخابرات ایران با امضای تفاهمنامه، همکاری مشترک و راهبردی خود را برای بهرهگیری از ظرفیتها و توانمندیهای طرفین آغاز کردند.
مجمع عمومی سالیانه شرکت گسترش ارتباطات داتک برگزار شد
اخبار ملل: مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت گسترش ارتباطات داتک با حضور مدیرعامل و اعضای هیئتمدیره این شرکت، سهامداران و مدیران ارشد رایتل برگزار شد و در آن ضمن ارائه گزارش عملکرد مالی سال منتهی به اسفند ۱۴۰۴، بر تداوم روند سودآوری، توسعه سبد خدمات اینترنتی و گسترش همکاریهای راهبردی با رایتل و شستا برای تقویت برند داتک در بازار ارتباطات کشور تاکید شد.
مکالمه ثابت رایگان شد؛ فیبر نوری به ۱.۵ میلیون اتصال رسید
اخبار ملل: مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اعلام رایگان شدن کامل مکالمات ثابتبهثابت در سراسر کشور، از جهش کمسابقه توسعه فیبر نوری خبر داد و گفت: اتصالات فیبر نوری از ۴۲۰ هزار به یک میلیون و ۵۰۰ هزار اتصال رسیده و اگر مانعی ایجاد نشود، پوشش ۲۰ میلیون مشترک را تا پایان برنامه هفتم محقق میکنیم.
ثبت دیدگاه
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.




